eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 5701 W WĘDRZYNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Wędrzyn: DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 5701 W WĘDRZYNIE
Numer ogłoszenia: 226209 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355666 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 5701 W WĘDRZYNIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych w celu zabezpieczenia działalności JW 5701 oraz pododdziałów będących na przydziale gospodarczym w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2). 1.Odbiór towaru nastąpi na podstawie Protokołu odbioru (zał. nr 1 do umowy). 2.Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko do wskazanego przez Nabywcę magazynu. 3.Odbiór dostarczonych towarów pod względem ilościowym, jakościowym i asortymentowym potwierdzi Przedstawiciel Nabywcy na druku Protokołu Odbioru stanowiącego podstawę dostawy towarów. 4.W przypadku zakwestionowania jakości dostarczonych materiałów lub asortymentu, Dostawca jest zobowiązany do ich wymiany na materiały dobrej jakości lub właściwy asortyment w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. 5.Towar musi być dostarczony w typowych, nienaruszonych opakowaniach stosowanych przez producenta. Na opakowaniach muszą być etykiety identyfikujące dany sprzęt umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz powinny posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponadto opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału i nazwę urządzenia. 6.Dostarczony towar (nowy, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy) musi spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta. 7.Dostawca dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu kartę gwarancyjną oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim. 8.Na dostarczone towary Dostawca udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy. 9.Bieg terminu gwarancji liczony jest od dnia odbioru towarów przez Nabywcę. 10.W przypadku ujawnienia w czasie przechowywania lub eksploatacji wady towaru, Nabywca pozostawi towar do dyspozycji Dostawcy. Dostawca, w ramach postępowania reklamacyjnego, z chwilą otrzymania zawiadomienia o wadach towaru w ciągu 7 dni roboczych rozpatrzy reklamację. Koszty związane z postępowaniem reklamacyjnym ponosi w całości Dostawca. 11.Dyski twarde, pendrivy i inne typy pamięci masowej, które uległy awarii nie podlegają zwrotowi do Dostawcy oraz nie mogą być naprawiane poza terenem jednostki wojskowej. Ponadto: 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania akcesoriów komputerowych przy zachowaniu obowiązku wniesienia ich do wskazanego pomieszczenia. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie dostarczyć asortyment do poszczególnych, wskazanych przez odpowiednie służby, pomieszczeń znajdujących się na terenie garnizonu Wędrzyn. Sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym odbędzie się przed podpisaniem potwierdzenia odbioru partii akcesoriów. Zamawiający przed podpisaniem potwierdzenia przyjęcia akcesoriów komputerowych dokona weryfikacji ilości i zgodności dostarczonego asortymentu. Dostarczenie zamówionych akcesoriów, wniesienie ich oraz ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego winne być traktowane przez Wykonawcę jako składnik kosztów i być uwzględnione w wartości oferty składanej do przetargu. 2.Przed ustalonym terminem dostawy, tj. minimum 2 dni, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego o realizacji dostawy i podać Imię, Nazwisko, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar oraz markę pojazdu w celu wystawienia przepustki i poinformowania SUFO oraz służby dyżurnej o wjeździe w/w pojazdu na teren ochraniany jednostki. W innym wypadku brak będzie możliwości wjazdu pojazdu na teren Zamawiającego, a ewentualny transport materiałów będzie musiał odbywać się ręcznie bez możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostki. 4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty w ilościach wyszczególnionych w zamówieniach na własny koszt. Produkty powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach, wyprodukowanych i pakowanych przez producenta zamówionych akcesoriów. 5.W przypadku dostarczenia akcesoriów komputerowych, w asortymencie niezgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczenia kar umownych zgodnie z treścią projektu umowy. W szczególności Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności wskazując na winę podmiotu kooperującego bądź firmy przewozowej. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • YAMO Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 4 a lok. 7, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136185,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109372,80

  • Oferta z najniższą ceną: 109372,80 / Oferta z najwyższą ceną: 215670,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.