eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › doposażenie infrastruktury teleinformatycznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego na potrzeby Systemu Powiadamiania Ratunkowego (II postępowanie)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Katowice: doposażenie infrastruktury teleinformatycznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego na potrzeby Systemu Powiadamiania Ratunkowego (II postępowanie)
Numer ogłoszenia: 226145 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190281 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: doposażenie infrastruktury teleinformatycznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego na potrzeby Systemu Powiadamiania Ratunkowego (II postępowanie).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu teleinformatycznego na potrzeby ZDM Katowice, Gliwice i Jastrzębie Zdrój. Miejsce dostawy: 40-024 Katowice, ul. Powstańców 52. Zadanie częściowe nr 1 Zakup podzespołów do rozbudowy central SLICAN MAC 6400, Zadanie częściowe nr 2 Sprzęt komputerowy, Zadanie częściowe nr 3 Urządzenia sieciowe i okablowanie, Zadanie częściowe nr 4 Zakup sprzętu radiokomunikacyjnego, Zadanie częściowe nr 5 Zakup masztu radiokomunikacyjnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie częściowe nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Telekomfort Domin Sp. J., ul. Gliwicka 1b, 44-177 Paniówki, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16699,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17369,27

  • Oferta z najniższą ceną: 17369,27 / Oferta z najwyższą ceną: 24395,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie częściowe nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Komputerowe Planeta - Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19489,51

  • Oferta z najniższą ceną: 14951,36 / Oferta z najwyższą ceną: 19700,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie częściowe nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maxto Sp. z o.o. S.K.A., ul. Reduta 5, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39001,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36800,71

  • Oferta z najniższą ceną: 15451,26 / Oferta z najwyższą ceną: 36800,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie częściowe nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektrit Sp. z o.o., ul. Bociańska 41A, 18-100 Łapy, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11869,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15664,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15664,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.