eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach, dla których organem prowadzącym jest Powiat Jarosławski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Jarosław: Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach, dla których organem prowadzącym jest Powiat Jarosławski
Numer ogłoszenia: 226137 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, fax 016 6246249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: starostwo.jaroslaw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: starostwo.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach, dla których organem prowadzącym jest Powiat Jarosławski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 9 zestawów do monitoringu wizyjnego, spełniających wymagania określone Polską Normą PN - EN 50132-7 dla systemów dozorowanych CCTV wraz z montażem i uruchomieniem systemów dozorowanych CCTV w szkołach i placówkach dla których organem prowadzącym jest Powiat Jarosławski. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1) dostawę 9 zestawów do monitoringu wizyjnego składających się z kamer zewnętrznych, kamer wewnętrznych, rejestratorów, monitorów, zasilaczy i okablowania, 2) instalację dostarczonych zestawów do monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach, uruchomienie systemów oraz przeszkolenie pracowników wyznaczonych przez dyrektorów szkół i placówek do obsługi systemów. Szczegółowy zakres ilościowy oraz jakościowy przedmiotu niniejszego zamówienia określa Opis zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Oryginalny kod CPV: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) na wykonany przedmiot zamówienia udzielą Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: starostwo.jaroslaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 17 37 - 500 Jarosław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 131 kancelaria) 37 - 500 Jarosław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji systemu dozorowania CCTV wg. polskiej normy PN-EN 50132-7 w Zespole Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, ul. Poniatowskiego 23..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja systemu obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie min. 2 pracowników szkoły w zakresie jego obsługi. Instalowany system monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - rejestrator na min. 8 wejść wizyjnych, - kamera zewnętrzna kopułowa dzień/noc - 3 szt. - kamera wewnętrzna kopułowa dzień/noc - 5 szt. - monitor LCD 19 calowy, - zasilacz 12 V 2 A,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-8, 29.81.61.00-3, 32.23.50.00-9, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji systemu dozorowania CCTV wg. polskiej normy PN-EN 50132-7 w Zespole Szkół Licealnych i Technicznych w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja systemu obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie min. 2 pracowników szkoły placówki w zakresie jego obsługi. Instalowany system monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - rejestrator na min. 8 wejść wizyjnych, - kamera zewnętrzna kopułowa dzień/noc - 3 szt. - kamera wewnętrzna kopułowa dzień/noc - 5 szt. - monitor LCD 19 calowy, - zasilacz 12 V 2 A.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-8, 29.81.61.00-3, 32.23.50.00-9, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie instalacji systemu dozorowania CCTV wg. polskiej normy PN-EN 50132-7 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, ul. Św. Ducha 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja systemu obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie min. 2 pracowników szkoły w zakresie jego obsługi. Instalowany system monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - rejestrator na min. 8 wejść wizyjnych, - kamera zewnętrzna kopułowa dzień/noc - 3 szt. - kamera wewnętrzna kopułowa dzień/noc - 5 szt. - monitor LCD 19 calowy, - zasilacz 12 V 2 A,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-8, 29.81.61.00-3, 32.23.50.00-9, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie instalacji systemu dozorowania CCTV wg. polskiej normy PN-EN 50132-7 w Bursie Międzyszkolnej w Jarosławiu, ul. Reymonta 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja systemu obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie min. 2 pracowników placówki w zakresie jego obsługi. Instalowany system monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - rejestrator na min. 8 wejść wizyjnych, - kamera zewnętrzna kopułowa dzień/noc - 2 szt. - kamera wewnętrzna kopułowa IR - 1 szt. - kamera wewnętrzna kopułowa dzień/noc - 5 szt. - monitor LCD 19 calowy, - zasilacz 12 V 2 A,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.50.00-8, 29.81.61.00-3, 32.23.50.00-9, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie instalacji systemu dozorowania CCTV wg. polskiej normy PN-EN 50132-7 w Zespole Szkół Technicznych i Agrobiznesu w Radymnie, ul. Złota Góra 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja systemu obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie min. 2 pracowników szkoły / placówki w zakresie jego obsługi. Instalowany system monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - rejestrator na min. 8 wejść wizyjnych - kamera zewnętrzna kopułowa dzień/noc - 1 szt. - kamera wewnętrzna kopułowa dzień/noc - 7 szt. - monitor LCD 19 calowy, - zasilacz 12 V 2 A,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-8, 29.81.61.00-3, 32.23.50.00-9, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie rozbudowy systemu dozorowania CCTV wg. polskiej normy PN-EN 50132-7 w Zespół Szkół Drogowo - Geodezyjnych i Licealnych w Jarosławiu, ul. Św. Ducha 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzenie systemu obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie min. 2 pracowników szkoły w zakresie jego obsługi. Instalowany system monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - rejestrator na min. 8 wejść wizyjnych, - kamera zewnętrzna kopułowa dzień/noc - 2 szt. - kamera wewnętrzna kopułowa dzień/noc - 6 szt. - monitor LCD 19 calowy, - zasilacz 12 V 2 A,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-8, 29.81.61.00-3, 32.23.50.00-9, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie rozbudowy systemu dozorowania CCTV wg. polskiej normy PN-EN 50132-7 w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 30..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzenie systemu obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie min. 2 pracowników placówki w zakresie jego obsługi. Instalowany system monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - rejestrator na min. 16 wejść wizyjnych, - kamera zewnętrzna kopułowa dualna - 1 szt. - kamera wewnętrzna kopułowa IR - 2 szt. - kamera wewnętrzna kopułowa dzień/noc - 5 szt. - monitor LCD 19 calowy, - zasilacz 12 V 2 A,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-8, 29.81.61.00-3, 32.23.50.00-9, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie rozbudowy systemu dozorowania CCTV wg. polskiej normy PN-EN 50132-7 w Zespole Szkół Ekonomicznych w Jarosławiu, Plac Mickiewicza 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzenie systemu obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie min. 2 pracowników szkoły w zakresie jego obsługi. Instalowany system monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - rejestrator na min. 4 wejścia wizyjne, - kamera wewnętrzna kopułowa dzień/noc - 4 szt. - monitor LCD 19 calowy, - zasilacz 12 V 2 A,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-8, 29.81.61.00-3, 32.23.50.00-9, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie rozbudowy systemu dozorowania CCTV wg. polskiej normy PN-EN 50132-7 w Zespole Szkół Spożywczych, Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, ul. Kraszewskiego 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzenie systemu obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie min. 2 pracowników szkoły w zakresie jego obsługi. Instalowany system monitoringu wizyjnego powinien składać się z: - kamera zewnętrzna kopułowa dzień/noc - 1 szt. - kamera wewnętrzna kopułowa dzień/noc - 5 szt. - zasilacz 12 V 2 A,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-8, 28.81.61.00-3, 32.23.35.00-9, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.