eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiEZ-ZP-26/2014 Sukcesywne dostawy wapna chlorowanego dla potrzeb oczyszczalni ścieków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Stargardzie Szczecińskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Stargard Szczeciński: EZ-ZP-26/2014 Sukcesywne dostawy wapna chlorowanego dla potrzeb oczyszczalni ścieków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 226134 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182866 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5771274, faks 91 5772128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ-ZP-26/2014 Sukcesywne dostawy wapna chlorowanego dla potrzeb oczyszczalni ścieków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Stargardzie Szczecińskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na sukcesywnym zaopatrywaniu w wapno chlorowane oczyszczalnię ścieków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Stargardzie Szczecińskim o szacunkowej ilości 52 tony. 1. Nazwa produktu - wapno chlorowane (podchloryn wapnia) o składzie chemicznym: <25% chlorek wapnia, <25% wodorotlenek wapnia, 50-60% chloran wapnia, pakowane w opakowania o wadze 5-50kg. 2. Dostawy odbywać się będą średnio co 14-20 dni, na wcześniejsze zgłoszenie zamawiającego. Wielkość poszczególnych dostaw będzie zróżnicowana w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i wahać się będzie w granicach od 1 do 2 ton. Wszelkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty transportu, koszty ubezpieczenia ładunku, koszty należytego zabezpieczenia ładunku) ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega, że podana ilość dostawy wapna chlorowanego jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać od Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. 3. Wykonawca zapewnia stałą dyspozycyjność do realizacji dostaw, składających się na przedmiot zamówienia, dostosowaną do bieżących potrzeb Zamawiającego tzn. zobowiązuje się do każdorazowego zrealizowania dostawy danej partii wapna w ustalonym z Zamawiającym terminie, a Zamawiający zobowiązuje się do każdorazowego zgłaszania zapotrzebowania na dostawę danej partii wapna chlorowanego nie później niż na 3 dni przed planowanym terminem jej realizacji. 4. Wykonawca dostarczy w dniu dostawy świadectwa jakości danej partii dostarczonego wapna chlorowanego. 5. W przypadku nie dołączenia w dniu dostawy świadectwa jakości lub dołączenia świadectw jakości nie potwierdzających zachowania żądanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia danej dostawy, a dostawę taka uważać się będzie jako niezrealizowaną. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko własne. 7. Koszty dostawy, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu ponosi Wykonawca. 8. Okres ważności dostarczonej partii towaru nie może być krótszy niż 270 dni, licząc od daty dostarczenia towaru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APEX Sp. z o.o., ul. Tanowska 8, 72-010 Police, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182286,00

  • Oferta z najniższą ceną: 182286,00 / Oferta z najwyższą ceną: 257119,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.