Ogłoszenie z dnia 2007-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁUKOWIE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Lublinie, do kontaktów: Dariusz Bartoszcze, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164, e-mail: dbart@so.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.so.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Inne:Wymiar sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁUKOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sąd Rejonowy w Łukowie przy ul. Staropijarskiej 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu budynku wraz z remontem posesji Sądu Rejonowego w Łukowie przy ul. Staropijarskiej 1 Remont będzie prowadzony w czynnym budynku. KLASYFIKACJA ROBÓT WG. SŁOWNIKA CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-9 Roboty rozbiórkowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe 45263220-3 Układanie rynien i rur spustowych 45261420-4 Obróbki blacharskie 45421135-9 Montowanie okien i drzwi 45324000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45320000-6 Roboty izolacyjne 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45331000-6 Roboty w zakresie wentylacji mechanicznej 45330000-9 Roboty w zakresie inst. wod.-kan. 45331100-7 Roboty w zakresie inst. c.o. 45233260-9 Nawierzchnie z betonowej kostki brukowej ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe w tym m.in.: - rozebranie rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, pokrycia dachowego, ścianek działowych, demontaż stolarki, parapetów, głównych schodów wejściowych, opaski, odbicia tynków, rozebranie posadzek, rozebranie nawierzchni na placu wewnętrznym oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 2. Roboty wewnętrzne i zewnętrzne budowlane w tym m.in.: - remont kominów, remont dachu z dociepleniem, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenia fundamentów, wykonanie nowych schodów zewnętrznych, ocieplenie budynku styropianem wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych, remont ogrodzenia i innych elementów małej architektury, wykonanie nowej nawierzchni na posesji, częściowa wymiana okien, montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana podłoży pod posadzkami w piwnicach, wykonanie zabudowy klatek schodowych, nowych ścianek działowych, nowych posadzek, tynków, listew przypodłogowych, montaż listew odbojowych naściennych, montaż platform dla osób niepełnosprawnych, malowania, remont archiwów z zamontowaniem regałów przesuwnych, remont sanitariatów oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3. Roboty elektryczne w tym m.in.: - wykonanie oświetlenia zewnętrznego, tablic rozdzielczych i wlz-ty, oświetlenie podstawowe, oświetlenie awaryjne, gniazd wtyczkowych i odbiorów 230 V, zasilenia urządzeń technologicznych, instalacja uziemiająca i połączeń wyrównawczych, przeciwprzepięciową, odgromową, wykonanie instalacji SAP, SWN, CCTV-okablowanie, kontroli dostępu wraz z urządzeniami, instalacje elektryczne dedykowane do zasilania komputerów, okablowania strukturalnego, oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 4. Roboty sanitarne w tym min.: - remont kanalizacji deszczowej, remont kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, remont instalacji c.o. z wymianą przewodów, osprzętu i grzejników, instalacja ciepła technologicznego, remont instalacji wod-kan i c.w., montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku, oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 5. Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Zgodnie z dokumentacją projektową w której skład wchodzą: - architektura+aneks, - konstrukcje, - instalacje sanitarne wewnętrzne: instalacja c.o. i c.t., - instalacje sanitarne wewnętrzne: instalacja wod-kan. i c.w., - instalacje sanitarne wewnętrzne: wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, - instalacje elektryczne , piorunochronne i dedykowane, - instalacja okablowania strukturalnego sieci logicznych i telefonicznych, - instalacje teletechniczne: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizji dozorowej -okablowanie, - instalacje teletechniczne: wykrywania i sygnalizacji pożaru, oddymiania klatek schodowych oraz sterowania klapami przeciwpożarowymi, - zagospodarowanie terenu (remont posesji: wiatrołap, ogrodzenie, brama , parking i ciągi piesze, oświetlenie, kanalizacji deszczowa i sanitarna), - remont kanalizacji deszczowej, - remont kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, - remont oświetlenia terenu i kabli zalicz., - remont parkingu i ciągów pieszych, - informacja bioz, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, Należy przewidzieć możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP. Wartość zadania należy określić, sporządzając kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej w postaci jak niżej: LP PODSTAWA WYCENY OPIS JEDN.OBM./J.M ILOŚĆ CENA JEDNOSTKOWA WARTOŚĆ 1 - - - A B A x B Podstawą wykonania kosztorysu ofertowego jest dokumentacja projektowa zadania, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz odbyta wizja lokalna. Przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą do sporządzenia oferty przez Wykonawcę. Oferent zobowiązany jest do określenia w kosztorysach ofertowych precyzyjnych nazw materiałów. W przypadku nieokreślenia materiału lub określenia nieprecyzyjnego, tj. z zastosowaniem formy np. XXX, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru materiału. Zamawiający dopuszcza zwiększenie w/w zakresu robót o uwagi zgłoszone w trakcie wizji lokalnej oraz o inne zalecenia skierowane do Zamawiającego ( np. wynikające z analizy otrzymanej dokumentacji) - przed złożeniem ofert. Wynagrodzenie ostateczne za przedmiot umowy wynikać będzie z kosztorysów sporządzonych według obmiarów rzeczywiście wykonanych robót objętych kosztorysem ofertowym, potwierdzonych przez Zamawiającego i cen jednostkowych z oferty Wykonawcy zgodnie z kosztorysem ofertowym, ale nie przekroczy wartości wynikającej z kosztorysów ofertowych Wykonawcy . Szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac budowlanych poza posesją sądu pokryje Wykonawca po uprzednim oszacowaniu szkód. Wykonawca, który wygra przetarg na realizację zadania jest zobowiązany do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego, który przedstawi Inwestorowi najpóźniej w terminie 2 dwóch tygodni od daty podpisania umowy do zatwierdzenia. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegóły w dalszej części ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.26.32.20 - 45.26.32.20 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kubatura budynku wynosi ok. 8600m3 , powierzchnia użytkoaw budynku wynosi ok. 2050m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 60 000.00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W dalszej części ogłoszenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko: 1. Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 2. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 3. Kierownik robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie), Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 1 pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 9) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 5 000 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 5 000 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 11) Sprawozdanie finansowe rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychód ze sprzedaży - za okres 2004;2005;2006 - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca osiągnął w latach 2004;2005;2006 przychód ze sprzedaży netto w ostatnich 3 latach (2004,2005,2006) - min. w każdym roku 5 000 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. sprawozdanie finansowe składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek obrotowy zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.so.lublin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 12:00, Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 sala konferencyjna nr 29.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





