Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Ruda Śląska: Wykonanie aktualizacji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śląska na podstawie uchwały Nr PR.0007.81.2012 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 20.03.2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 226129 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie aktualizacji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śląska na podstawie uchwały Nr PR.0007.81.2012 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 20.03.2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie aktualizacji Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Ruda Śląska w granicach administracyjnych na podstawie uchwały Nr PR.0007.81.2012 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 29.03.2012, w sprawie przystąpienia do jej sporządzenia. W ramach zamówienia Wykonawca dokona aktualizacji formy Studium zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r., w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w zakresie projektu dokumentu w części tekstowej i graficznej z uwzględnieniem wymogów dotyczących materiałów planistycznych, skali opracowań kartograficznych, ilości egzemplarzy dokumentu w wersji papierowej i elektronicznej, stosownych oznaczeń, nazewnictwa i standardów. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia przygotuje sukcesywnie wszystkie niezbędne dokumenty wymagane dla prawidłowego przebiegu procesu opracowania i przyjęcia przez Radę Gminy zaktualizowanego Studium, przewidziane w art. 11 i 12 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym dokumenty i czynności niezbędne dla dokonania Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko dla projektu Studium. Opracowanie ekofizjograficzne podstawowe dla potrzeb projektu Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Ruda Śląska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. Nr 155, poz. 1298) Szczegółowy zakres zamówienia, o którym mowa wyżej obejmuje: a) przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów, zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do wykonania czynności określonych w art.11ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe (wizję terenową zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych, c) sporządzenie przez Wykonawcę wstępnej weryfikacji i analizy zasadności składanych wniosków o zmianę studium w oparciu o art. 9 ust.2 ustawy z dnia 27 marca 2003, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, d) opracowanie projektu studium obejmującego tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku i prezentację przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, e) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych - prezentacja projektu studium na posiedzeniu komisji urbanistyczno- architektonicznej- uzyskanie pozytywnej opinii, f) sporządzenie projektu studium w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek studium w skali 1:10000 - ilość egzemplarzy w formie tekstowej i cyfrowej niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa, g) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, spełniającej wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, h) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, i) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, j) sporządzenie projektu studium do publicznego wglądu - przygotowanie projektów i pism związanych z wyłożeniem, k) uczestniczenie i udzielenie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, l) analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu studium wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, ł) wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, m) przedłożenie Radzie Miasta Ruda Śląska projektu studium po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag -projekt uchwały z załącznikami, n) udział Wykonawcy w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia wykonanych opracowań do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 projekt Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego, bądź jego aktualizację lub 3 Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego, bądź ich zmiany, obszarów gmin miejskich powyżej 50 000 mieszkańców, z występującymi terenami eksploatacji górniczej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) minimum 6 osobami, z czego co najmniej 2 osoby są aktualnymi członkami izby urbanistów lub których kwalifikacje zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. Nr 63 poz. 394) i kierowały opracowaniem bądź aktualizacją nie mniej niż 1 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru o powierzchni co najmniej 1000 ha.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.3. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy-ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy (o ile wykonawca zamierzał powierzenie części zamówienia podwykonawcy) lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w ofercie. W przypadku, gdy podwykonawca przekazywał swoje zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zmiana podwykonawcy jest możliwa pod warunkiem, iż nowy podwykonawca spełnia postawione warunki, podane w SIWZ, w tym samym zakresie, co dotychczasowy podwykonawca. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: - jeżeli na skutek zmiany przepisów prawnych , które regulują tryb i sposób opracowania studium, będzie wymagane sporządzenie dodatkowych dokumentów ( opracowań), niezbędnych do uchwalenia zmiany studium o czas niezbędny do ich sporządzenia; - w przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy uzyskanie przez niego dokumentów formalno- prawnych , niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przekroczy terminy ustawowe, o czas przekroczenia terminu ustawowego, - w przypadku obowiązku ponowienia uzgodnień wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w pkt. 13 art.17 ustawy z dnia 27 marca 2003r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r, poz. 647 z późniejszymi zmianami), okres niezbędny na ponowienie w/w czynności jednak nie dłużej niż o 3 miesiące, - na skutek zwłoki wynikłej po stronie Zamawiającego , o czas tejże zwłoki. 3. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przez Wykonawcę sytuacji opisanych w ust.1.1.2. do 1.2.4 w dacie ich wystąpienia ze wskazaniem przyczyny oraz z podaniem daty ich ponownego podjęcia , potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Zgłoszenia dokonane po upływie terminu umownego są bezskuteczne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309)
pl. Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309) pl. Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji zamówienia podany w sekcji II.2 jest następujący: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę z podziałem na etapy wykonania i terminy płatności określone zostaną harmonogramem , który sporządzi Wykonawca i przedłoży do uzgodnienia Zamawiającemu jako integralną część umowy. 2. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania wykształcenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III.4.1. 3. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej - hala zapaśnicza przy ul. Markowej 20 A
- Dostawa aparatu USG dla Przychodni Specjalistycznej w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja systemu uszczelnienia poprzez wymianę osprzętu czterech poduszek dużego dachu membranowego ETFE z przeglądem pozostałych poduszek oraz naprawą drobnych uszkodzeń i ubytków
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Zakup i dostawa błon oraz wywoływaczy i utrwalaczy do zdjęć rentgenowskich dla pracowni rentgenowskich Fundacji ,,Unia Bracka"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych) dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 4 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego obszarów nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego
- Sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasto Chełmno
- "Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Zakliczyn"
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów zabudowy mieszkaniowej na wybranych obszarach gminy.
- Opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu Gminy i Miasta Nasielsk w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





