eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOdbudowę czterech stawów w Dębinie - otwarcie wód w stawach na Dębinie wraz z odpływem rzeki Warty.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Poznań: Odbudowę czterech stawów w Dębinie - otwarcie wód w stawach na Dębinie wraz z odpływem rzeki Warty.
Numer ogłoszenia: 226112 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowę czterech stawów w Dębinie - otwarcie wód w stawach na Dębinie wraz z odpływem rzeki Warty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Odbudowa czterech stawów w Dębinie - otwarcie wód w stawach na Dębinie wraz z odpływem rzeki Warty. Szczegółowe opisy oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący zał. nr 4 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca zał. nr 6 do SIWZ, projekt budowlano wykonawczy stanowiący zał. nr 7 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 17.905,00zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Wykonanie z należytą starannością prac, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (28.09.2003-28.09.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, polegających na wykonaniu co najmniej 3 robót z zakresu budowli hydrotechnicznych o minimalnej wartości prac - 300 000,00 zł (brutto) dla każdej z nich. b. Dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia wykonawcze, bez ograniczeń, do prowadzenia i kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00 zł. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy ( dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Podpisany i wypełniony wykaz prac wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (28.09.2003-28.09.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, polegających na wykonaniu co najmniej 3 robót z zakresu budowli hydrotechnicznych o minimalnej wartości prac - 300 000,00 zł (brutto) dla każdej z nich, stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie. 7. Dokument potwierdzający posiadanie przez minimum jedną osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia wykonawcze, bez ograniczeń, do prowadzenia i kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych, łącznie z aktualnym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00 zł. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VII siwz . Ponadto w ofercie należy złożyć: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy (zał. nr 8 do SIWZ) - sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, w układzie i zgodnie z pozycjami. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w taki sposób, aby uwzględniał wszystkie pozycje katalogowe zawarte w przedmiarze robót i w oparciu o dane wyjściowe do kosztorysowania tj. koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok 443 - 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok 446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.11.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.