Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Supraśl: Obiady do stołówki
Numer ogłoszenia: 226109 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Sportowych w Supraślu, ul. Piłsudskiego 1, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7183016, fax 085 7183016.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obiady do stołówki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy obiadów do stołówki szkolnej na okres od 2 stycznia 2008 do 31 grudnia 2009
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania uprawnień, 2. posiadaja niezbedną wiedze i dośwadczenie, potencjał techniczny i finansowy orza spełniaja wymagania formalne stawiane producentom posiłków (Sanepid,HACCP, GHP), a także dysponuja pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 2 latach co najmniej 1 zamówienie lub są obecnie w trakcie wykonywania zamówienia o podobnym zakresie i wartosci jak nimniejszym postępowaniu,potwierdzonych pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiajacych, b) udokumentują wykonanie zlecenia. 3.znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) pozwalajace na realizacje zamówienia zgodnie z harmonogramem dostaw, przy założeniu, iż zapłata za faktyczne wykonywany zakres usług dokonywana będzie w przedziałach miesiecznych, w terminie do 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiajacemu 4) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, 5) gwarantują co najmniej 2 pozytywne opinie o swoich usługach -referencje
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta: a) formularz ofertowy (wg załączonego formularza ofertowego - załącznik nr. 1 ) b) szczegółowy formularz cenowy sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami i wg dołączonego wzoru uwzględniając koszty związane z czynnościami wymienionymi w pkt. I. SIWZ. ( Załącznik Nr.2.) 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 3) zaświadczenie o braku zaległości podatkowych lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności z Urzędu Skarbowego 4) zaświadczenie o braku zaległości w uiszczeniu należnych składek ZUS, lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty. 5) oświadczenie spełniające wymagania formalne stawiane producentom posiłków /Sanepid. ,badanie wody GHP.HACCP/. 6) informację potwierdzającą wymaganą sytuację finansową oferenta (bilans oraz rachunek zysków i strat za ubiegły rok, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem); 7) wykaz minimum 1 zamówienia zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich 2 lat lub realizowania obecnie zamówienia o podobnym zakresie do niniejszego zawierający zakres, wartość i termin realizacji, potwierdzony referencjami (opiniami) poprzednio zamawiających, stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością; 8) wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (w tym aktualne zaświadczenie lekarskie do celów sanitarno epidemiologicznych ) Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawce lub wykonawcę (upełnomocnionych przedstawicieli oferenta) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) , spowoduje odrzucenie jego oferty .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl-zss.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Sportowych 16-030 Supraśl ul. J.Piłsudskiego1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Sportowych 16-030 Supraśl ul. J.Piłsudskiego1 Pokój księgowości pok 34.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUPRAŚL
więcej: przetargi SUPRAŚL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2026 roku do Przedszkola nr 1 w Krzyżu Wielkopolskim
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2026 roku do Przedszkole nr 2 "Harmonia" w Krzyżu Wielkopolskim
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 16 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 74 WE WROCŁAWIU
- "Świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie, dostawę i wydanie posiłków dla dzieci PM Nr 10 oraz wydanie obiadów dwudaniowych dla uczniów SP Nr 7 w MZS Nr 3 w Krośnie w 2026 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





