eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiWYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Aleksandrów Łódzki: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
Numer ogłoszenia: 226096 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134410 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "PGKiM" Sp. z o.o., ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, faks 042 7121178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I część przedmiotu zamówienia: 1) Wymiana stolarki okiennej na PCV w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 89 szt., stosownie do załącznika nr 1 do Umowy 6a, będącej częścią niniejszej specyfikacji. 2) Wymiana stolarki okiennej na PCV na terenie siedziby Spółki PGKiM w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 2 szt., stosownie do załącznika nr 2 do Umowy 6a, będącej częścią niniejszej specyfikacji. I I część przedmiotu zamówienia: 1) Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 20 szt., stosownie do załącznika nr 1 do Umowy 6b, będącej częścią niniejszej specyfikacji. 2) Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi drewniane w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim, w ilości 20 szt., stosownie do załącznika nr 2 do Umowy 6b, będącej częścią niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.32 - Instalowanie okien 44.22.12.00 - Drzwi 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAO Anetta Szyjak, ul. Słowackiego 142, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94109,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54213,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54213,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109574,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.