eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstrońTermomodernizacja SP-5 w Ustroniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Ustroń: Termomodernizacja SP-5 w Ustroniu
Numer ogłoszenia: 226096 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163772 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń, Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja SP-5 w Ustroniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wymiany całej stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu Lipowcu. Dodatkowo wymienione zostaną jedne drzwi prowadzące do zaplecza kuchennego w piwnicach. Wykonane zostaną też towarzyszące prace budowlane polegające na uzupełnieniu i naprawie uszkodzonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych. Istniejące parapety lastrykowe będą uzupełnione, szpachlowane i szlifowane przed zabudowaniem nowych okien. Wykonane zostaną prace malarskie wewnętrzne tynków ościeży w kolorze dopasowanym do koloru pomieszczeń. Część starych okien jest typu skrzynkowego, częściowo otwory wypełnione są luksferami. Kraty okienne zostaną zdemontowane w miejscach uzgodnionych z dyrekcją SP-5. Realizacja robót i sposób ich zabezpieczenia uniemożliwi pojawienie się odłamków szkła w budynku i na zewnątrz. Wywóz gruzu i materiałów powstałych z robót obciąża wykonawcę robót. Nie przewiduje się wymiany parapetów zewnętrznych, zaproponowane przez oferenta rozwiązania muszą zapewnić szczelność na połączeniu między nowym oknem a istniejącym parapetem zewnętrznym. Okna pcv posiadać będą nawiewniki ciśnieniowe sterowane ręcznie, drzwi z profilu aluminiowego ciepłego. Szklenie okien wkładami jednokomorowymi (Umax=1,1W/m2K). Profile ramy, skrzydła i słupka minimum pięciokomorowe w klasie A. Oferent w ofercie wliczy wykonanie wszystkich opisanych wyżej prac. Zamówienie obejmuje demontaż starych okien i luksferów oraz drzwi zewnętrznych, montaż 119 szt. nowych okien i jednych drzwi zewnętrznych do zaplecza kuchennego. Naprawa i przeszlifowanie 119 szt. parapetów wewnętrznych z lastryka. Uzupełnienia tynków i malowanie wewnętrzne. Podział i sposób otwierania okien zgodnie z załączonym rysunkiem szczegółowym. Drzwi aluminiowe o wymiarach zewnętrznych 100x234cm górą przeszklone, dołem posiadać będą wypełnienie z ocieplonej blachy. Przed przystąpieniem do robót wykonawca prac ma obowiązek dokonać pomiarów sprawdzających okien i drzwi. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i na załączonych rysunkach stanowiących załączniki do SIWZ oraz w przedmiarze robót (który ma charakter pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAO Anetta Szyjak, ul. Słowackiego 142, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178847,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 185899,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.