eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa macierzy, serwerów oraz przełączników FC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-23

Katowice: Dostawa macierzy, serwerów oraz przełączników FC
Numer ogłoszenia: 226083 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa macierzy, serwerów oraz przełączników FC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy, serwerów oraz przełączników FC zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części (pakiety) Pakiet I - Dostawa macierzy dyskowej i serwerów W ramach pakietu I wykonawca dostarczy macierz dyskową typu RAID FC-SAS/SATA w ilości 1 szt. oraz serwery w ilości 5 szt. Pakiet II- Dostawa i wdrożenie przełączników W ramach pakietu II wykonawca dostarczy przełączniki typu FC w ilości 2 szt. Ponadto wykonawca zainstaluje i wdroży dostarczone przełączniki. Poszczególne czynności składające się na instalację i wdrożenie zostały opisane w formularzu opis przedmiotu zamówienie -pakiet II. Zamawiający prosi o wpisanie w formularzu opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla pakietu I i II nazwy producenta i modelu oferowanego urządzenia. Wskazana nazwa producenta oraz model stanowią treść oferty wykonawcy. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących oświadczeń (patrz formularz oferty) Wymóg dotyczy pakietu I i pakietu II Oświadczamy, że w momencie dostawy do Zamawiającego sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz będzie pochodził z bieżącej produkcji, co oznacza, iż wyprodukowany został w 2011r. Oświadczamy, że wszystkie oferowane elementy przedmiotu zamówienia będą wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz obowiązującymi normami, w pełni wartościowe i nadające się do używania zgodnie z ich przeznaczeniem; w zakresie elementów sprzętowych będą posiadały deklaracje zgodności CE. Oświadczenia wymienione powyżej są częścią treści oferty, a tym samym nie stanowią dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 r. Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz 1817). Okres i warunki gwarancji (wsparcia serwisowe). Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach opisanych w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Pakiet I - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych) Pakiet II - 8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną (1) dostawę wykonaną przez Wykonawcę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostawy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana należycie. Pod pojęciem wykonana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, należy rozumieć zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł, polegające na dostawie przełączników. Należyte wykonanie wykazanych zamówień winno zostać potwierdzone stosownymi dokumentami. Dokumenty te winny zostać wystawione przez odbiorców, tj. podmioty, na rzecz których zamówienia zostały wykonane. Podając datę wykonania Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok (np. 30.03.2010) wykonania (zakończenia) zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać na zasobach, w tym wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Biorąc pod uwagę fakt, iż doświadczenia nie można samodzielnie zbyć, ani w inny sposób zadysponować nim przenosząc go na określony podmiot (posiadanie doświadczenia jest kwestią faktu, nie zaś prawa), skorzystanie w niniejszym postępowaniu z zasobów innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia (art. 26 ust. 2b pzp) jest możliwe jedynie na zasadzie podwykonawstwa. Wykonawca może zatem polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu wyłącznie, gdy ten podmiot będzie podwykonawcą. WARUNEK OPISANY POWYŻEJ DOTYCZY TYLKO PAKIETU II

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa macierzy dyskowej i serwerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w pakiecie I jest dostawa macierzy dyskowej typu RAID FC-SAS/SATA w ilości 1 szt. oraz serwerów w ilości 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i wdrożenie przełączników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w pakiecie II jest dostawa przełączników typu FC w ilości 2 szt. W ramach zamówienia wykonawca również zainstaluje i wdroży dostarczone przełączniki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 51.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.