Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Gliwice: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ STAROSTWA - W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ MODERNIZACJI SALI OBSŁUGI WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU WRAZ ZE STREFĄ WEJŚCIA I KORYTARZA W BUDYNKU B STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Numer ogłoszenia: 226029 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326622, fax. 032 2310822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgliwicki.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ STAROSTWA - W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ MODERNIZACJI SALI OBSŁUGI WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU WRAZ ZE STREFĄ WEJŚCIA I KORYTARZA W BUDYNKU B STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: W sali obsługi Wydziału Komunikacji i Transportu na parterze budynku B Starostwa: - wymianie ścianek działowych, - wymianie posadzki, - wykonaniu sufitu podwieszanego, - renowacji ścian, - wymianie instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, - wymianie instalacji okablowania strukturalnego (wykonanie nowych podejść komputerowych), - wymianie instalacji sygnalizacji włamania, - wymianie umeblowania, - wykonaniu instalacji wod.-kan, - wymianie drzwi wejściowych do sali obsługi, wraz z robotami towarzyszącymi oraz wykonaniem na placu budowy ścianki działowej umożliwiającej wykonanie robót w etapach; W korytarzu parteru budynku B Starostwa: - renowacji ścian i sufitów, - wymianie instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, - wymianie posadzki. Ze względu na konieczność zapewnienia ciągłości pracy Wydziału Komunikacji i Transportu, przedmiot zamówienia wykonany zostanie w dwóch zakresach: 1. Zakres pierwszy musi zostać wykonany w 2008 r. i obejmie modernizację połowy sali obsługi oraz wykonanie całego zakresu robót elektrycznych, wodociągowych i dotyczących okablowania strukturalnego, 2. Zakres drugi przewidziany do wykonania w 2009 r. obejmie wykonanie modernizacji pozostałej części sali obsługi, wymianę drzwi wejściowych oraz modernizację korytarza parteru budynku B Starostwa. Uwaga: Zamawiający zainteresowany jest wykonaniem, po uzgodnieniu z wykonawcą którego oferta zostanie wybrana, zwiększonego w stosunku do punktu 1 zakresu prac które mają zostać wykonane w 2008 r., jednak ich wartość nie może przekroczyć kwot przeznaczonych na realizację zadania w budżecie Powiatu na rok bieżący..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). Wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu do składania ofert. Do oferty należy dołączyć dowód polecenia przelewu lub wniesienia innej formy wadium. Wykonawca, który nie wniesie w terminie wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium musi obejmować co najmniej okres związania ofertą. Wadium można wnieść w następujących formach: W pieniądzu, przelewem na rachunek zamawiającego: Getin Bank S.A. O/Gliwice 57 15601081 0000 9040 0005 2121, z dopiskiem: Adaptacja pomieszczeń Starostwa - w części dotyczącej modernizacji Sali obsługi Wydziału Komunikacji i Transportu wraz ze strefą wejścia i korytarza w budynku B Starostwa Powiatowego w Gliwicach. Jeżeli wadium zostaje wniesione w innej formie niż pieniądz, należy je złożyć w depozycie, w kasie zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego, w godzinach: od poniedziałku do środy 730-1530, czwartki 730-1730, piątki 730-1330. Pozostałe, dopuszczalne formy wadium: a) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b)gwarancje bankowe; c)gwarancje ubezpieczeniowe; d)poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a)potencjał kadrowy, Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, tzn.: - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) doświadczenie zawodowe, Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tzn. roboty ogólnobudowlanej, o wartości brutto co najmniej 800.000,00 zł, 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, składają wszyscy wspólnicy. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. posiadane przez kierownika budowy właściwe uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadane przez kierownika robót właściwe uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 6. wykaz zawierający przynajmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tzn. robotę ogólnobudowlaną, o wartości brutto co najmniej 800.000,00 zł, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. listów referencyjnych, protokołów odbioru), potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, 7. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł, 8. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w art. 22 ustawy pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, pok. 350, po uprzednim zapłaceniu w kasie Starostwa lub za zaliczeniem pocztowym. Cena siwz: 78 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Gliwicach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10/10/2008 o godz. 12:15 w sali nr 118 (sala sesyjna) Starostwa Powiatowego w Gliwicach..
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy materiałów pomocniczych do remontów agregatów hutniczych
- ZP.261.14.2025 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 3
- Wymiana skipu 22 MG w szybie IV w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywne dostawy soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup i wdrożenie oprogramowania do zbierania danych oraz wizualizacji pracy systemu - aplikacja SCADA"
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń w oddziale geriatrii budynku "B" i rozbudowa łącznika (dźwig szpitalny) wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz elementami wyposażenia
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa Stadionu w miejscowości Stara Dąbrowa" w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa z rozbudową, rozbiórką fragmentu budynku i termomodernizacją budynku biurowego Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w m. Kolonia Hołowienki
- Budowa budynku remizy ochotniczej straży pożarnej w Barcinie" Gminna Baza Bezpieczeństwa i Ratownictwa w Barcinie.
- Modernizacja pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.