eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont pomieszczeń Filii nr 23 i nr 8 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-02

Poznań: Remont pomieszczeń Filii nr 23 i nr 8 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 225970 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Raczyńskich , Pl. Wolności 19, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8529868, 8521734, faks 061 8529868.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bracz.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Filii nr 23 i nr 8 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 Remontu w pomieszczeniach Filii nr 23 Biblioteki Raczyńskich w lokalu przy ul. Hetmańskej 41 w Poznaniu.. Remont obejmuje zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i masy lastrykowej, wykonanie nowych posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych i z kamieni sztucznych, odbicie tynków z zaprawy wapiennej i wykonanie ręczne nowych tynków wraz z licowaniem ścian płytkami, malowanie, wymianę stolarki drzwiowej , roboty instalacji wod. kan -wymianę sanitariatów, demontaż opraw oświetleniowych i ich wymianę oraz wymianę przewodów elektrycznych oraz prace towarzyszące. Część nr 2 Remont w pomieszczeniach Filii nr 8 Biblioteki Raczyńskich w lokalu przy ul. Osinowej 14/16 w Poznaniu. Remont obejmuje prace ogólnobudowlane, elektryczne i instalacyjno-sanitarne w ramach których zostanie przystosowany dla potrzeb biblioteki obecnie nie zagospodarowany lokal. Przewiduje się montaż sufitów podwieszanych, malowanie, montaż nowych podłóg , montaż oświetlenia, wymianę grzejników c.o, remont sanitariatów i pomieszczeń socjalnych, montaż drzwi i ścian działowych oraz prace towarzyszące..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6) Prawa zamówień publicznych, jeżeli spełnione zostaną przesłanki ustawowe.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30-8, 45.42.00.00-7, 45.43.20.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.60.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część nr 1 - Remont Filii nr 23 Biblioteki Raczyńskich - ul. Hetmańska 41 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część nr 2 -Remont Filii nr 8 Biblioteki Raczyńskich - ul. Osinowa 14/16 Ustala się wadium w następującej wysokości 6.000,00 złotych - Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: -w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w PKO BP I O/Poznań Nr 15 1020 4027 0000 1802 0049 2819 -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). - W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Małgorzaty Bieganowskiej, (Głównej Księgowej Biblioteki Raczyńskich ) nr tel. (61) 852 94 42 wew. 24 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Księgowości Biblioteki Raczyńskich nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - Zamawiajacy wymaga wyłącznie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część nr 1 - Remont Filii nr 23 Biblioteki Raczyńskich - ul. Hetmańska 41 W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie robót remontowo - wykończeniowych, o wartości równej lub przekraczającej 40.000,- zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Część nr 2 -Remont Filii nr 8 Biblioteki Raczyńskich - ul. Osinowa 14/16 W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie robót remontowo - wykończeniowych, o wartości równej lub przekraczającej 250.000,- zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy (w obu częściach zamówienia ) dysponować będą: -Jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika robót budowlanych Niniejsza osoba winna posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, -co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Część nr 1 - Remont Filii nr 23 Biblioteki Raczyńskich - ul. Hetmańska 41 -na kwotę co najmniej 50.000,- zł Część nr 2 -Remont Filii nr 8 Biblioteki Raczyńskich - ul. Osinowa 14/16 -na kwotę co najmniej 300.000,- zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót stanowiących przedmiot umowy, w razie wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie części Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za prace faktycznie wykonane b) Wystąpienia robót zamiennych, c) Zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, d) W zakresie zmiany terminu umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e) W zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu udzielenia zamówienia dodatkowego, które uniemożliwiałoby realizację zamówienia podstawowego w wyznaczonym terminie. f) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, g) Gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Raczyńskich, plac Wolności 19, 61-739 Poznań, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Biblioteka Raczyńskich, plac Wolności 19, 61-739 Poznań, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont Filii nr 23 Biblioteki Raczyńskich - ul. Hetmańska 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i masy lastrykowej, wykonanie nowych posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych i z kamieni sztucznych, odbicie tynków z zaprawy wapiennej i wykonanie ręczne nowych tynków wraz z licowaniem ścian płytkami, malowanie, wymianę stolarki drzwiowej , roboty instalacji wod. kan -wymianę sanitariatów, demontaż opraw oświetleniowych i ich wymianę oraz wymianę przewodów elektrycznych oraz prace towarzyszące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30-8, 45.43.20.00-4, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 -Remont Filii nr 8 Biblioteki Raczyńskich - ul. Osinowa 14/16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje prace ogólnobudowlane, elektryczne i instalacyjno-sanitarne w ramach których zostanie przystosowany dla potrzeb biblioteki obecnie nie zagospodarowany lokal. Przewiduje się montaż sufitów podwieszanych, malowanie, montaż nowych podłóg , montaż oświetlenia, wymianę grzejników c.o, remont sanitariatów i pomieszczeń socjalnych, montaż drzwi i ścian działowych oraz prace towarzyszące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30-8, 45.42.00.00-7, 45.43.20.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.