eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówUsługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej -sprawa 14/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Celestynów: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej -sprawa 14/2013
Numer ogłoszenia: 22593 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej , ul. Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, faks 022 7898291, 7897906 w. 191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wofitm-przetargi.dyndns.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej -sprawa 14/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Autoklaw Sterilclawe 24 B - szt. 8, rok produkcji - 2008 szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 2. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Autoklaw Sterilclawe 24 B PRINT - szt. 2, rok produkcji - 2005 szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 3. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Unit stomatologiczny Polowy Dentronic Typ MINI-DENT z wyposażeniem - szt. 2, rok produkcji - 2005 szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 4. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Aparat RTG diagnostyczny przenośny typ CYBERMOBIL PMX 300 - szt. 4, rok produkcji - 2008 szt. 1 50421000-2 lipiec 2013 5. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Aparat do elektrochirurgii z wyposażeniem typ GN 300 - szt. 1, rok produkcji - 2008 szt. 1 50421000-2 marzec 2013 6. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Aparat EKG typ Cardiovit AT-1 - szt. 10, rok produkcji - 2002 - 5 szt., 2006 - 5 szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 7. Usługa w zakresie przeglądu technicznego i naprawy sprzętu i aparatury medycznej: Defibrylator M-Series ACLS/P/S/N/12/B/DC- szt. 8, rok produkcji - 2008 (wymiana akumulatorów 16szt.) szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 8. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Aparat do sztucznego oddechu z pompą do odsysania wydzielin - szt. 35, rok produkcji - 2008 szt. 1 50421000-2 marzec 2013 9. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Pompa infuzyjna strzykawkowa Perfusor Space - szt. 15, rok produkcji - 2008 szt. 1 50421000-2 marzec 2013 10. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Kardiomonitor model - BSM 2301K producent NIHON KOHDEN CORPORATION - szt. 2, rok produkcji - 2002 szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 11. Usługa w zakresie przeglądu technicznego i naprawy sprzętu i aparatury medycznej: Ultrasonograf LOGIO BOOK - szt. 1, rok produkcji - 2002 (wymiana akumulatora) szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 12. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Respirator MEDUMAT-Standard- kpl. 8, rok produkcji - 2008 szt. 1 50421000-2 marzec 2013 13. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Defibrylator ZOOL M-Series- szt. 2, rok produkcji - 2002 szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 14. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Defibrylator LIFEPAK 12 producent CELTICA USA- szt.1, rok produkcji - 1998 (wymiana akumulatora z kontrolą stanu i kabla EKG-3-odprowadzeniowego) szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 15. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Defibrylator LIFEPAK 9 producent PHYSIO-CONTROL- szt.1, rok produkcji - 2003 (wymiana akumulatora, wałka drukarki 50mm, kabla EKG 3-odprowadzeniowego LP9, akumulatora i rolki drukarki) szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 16. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: ZESTAW DIAGNOSTYCZNO-LABORATORYJNY LAB-3-1szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 17. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: RESUSCYTATOR SAP-1- 10szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 18. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: DEFIBRYLATOR ZOLL SERIES- 2szt. szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 19. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: DEFIBRYLATOR MFE- 3szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 20. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: APARAT RTG SAXO - 1szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 21. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: DIATERMIA CHIRURGICZNA FORCE F2-8 PCH-3szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 22. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: ELEKTROKARDIOGRAF TYP AT-1-11szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 23. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: POMPA STRZYKAWKOWA PERFUSOR - 2szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 24. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: SSAK OB. - 5szt. szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 25. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: KARDIOMONITOR ARGUS LCM - 1szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 26. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: AUTOKLAW KASETOWY STATIM 7000- 1szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 27. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: RESPIRATOR PARAPAC 200D-1szt. szt. 1 50421000-2 wrzesień 2013 28. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: DIATERMIA CHIRURGICZNA GT-400P-6szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 29. Usługa w zakresie przeglądu technicznego i naprawy sprzętu i aparatury medycznej: Pompa infuzyjna strzykawkowa Perfusor Space - szt. 1, rok produkcji - 2008 (Wymiana akumulatora) szt. 1 50421000-2 marzec 2013 30. Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: POMPA INFUZYJNA STRZYKAWKOWA PERFUSOR - 2szt. szt. 1 50421000-2 marzec 2013 31 Usługa w zakresie przeprowadzenia przeglądu technicznego i konserwacji komory chłodniczej - szt. 1 Przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa dwuczęściowej komory chłodniczej o łącznych wymiarach: - długość 570 cm - szerokość 430 cm - wysokość 270cm Komora wyposażona jest w: - agregat chłodniczy Danfos Optima OPMCHO 100 - szt. 2, - chłodnica Luve SHS 32 - szt. 2, - rejestrator temperatury z drukarką ESCO model 100 - szt. 1 szt. 1 50800000-3 grudzień 2013.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w w/w postępowaniu, w szczególności dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawcy powinni udokumentować, że wykonali bądź wykonują co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na usłudze będącej przedmiotem zamówienia. Należy podać datę i miejsce wykonania (wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ) oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 4. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. 5. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 pzp; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wofitm-przetargi.dyndns.org/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://wofitm-przetargi.dyndns.org/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: kancelaria jawna lub biuro przepustek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.