Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Starogard Gdański: Dostawa urządzeń i wykonanie instalacji teletechnicznej oraz systemu monitorowania w pawilonie nr 5
Numer ogłoszenia: 225865 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana , ul. Skarszewska 7, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 5620600, fax. (058) 5623650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocborowo.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i wykonanie instalacji teletechnicznej oraz systemu monitorowania w pawilonie nr 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń i wykonanie instalacji teletechnicznej oraz systemu monitorowania w pawilonie nr 5, tj.: 1. Dostawa i montaż, na istniejącym oprzewodowaniu, urządzeń systemu monitorowania - nadzoru telewizyjnego wraz z uruchomieniem systemu i szkoleniem personelu użytkownika. - zgodnie z załączonym Przedmiarem Robót i wymaganiami stawianymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 4 i nr 5 do SIWZ). 2. Dostawa i montaż, na istniejącym oprzewodowaniu, urządzeń i osprzętu instalacji telewizji zbiorczej RTV z uruchomieniem. - zgodnie z załączonym Przedmiarem Robót i wymaganiami stawianymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 4 i nr 5 do SIWZ). 3. Utrzymanie sprawności systemów w okresie gwarancyjnym Uwaga: wykonano już oprzewodowanie do w/w systemów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj.: są dopuszczeni do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: należycie wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Należyte wykonanie tych zamówień musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami (referencjami, opiniami lub innymi dokumentami - stwierdzającymi należyte wykonanie tych zamówień). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj.: posiadają na koncie bankowym taką ilość środków finansowych (lub zdolność kredytową) aby zapewnić szybką i sprawną realizację zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 w/w ustawy - Pzp. W/w warunki zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Kosztorys ofertowy Wykonawcy zawierający wszelkie informacje i elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (a szczególności z Przedmiarem Robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Zamawiającego. 2/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 w/w ustawy - prawo zamówień publicznych) - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 3/ Dokumenty potwierdzające status prawny i siedzibę Wykonawcy - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4/ Wykaz należycie wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) - wymagane jest wykonanie przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 5/ Dokumenty (referencje, opinie lub inne dokumenty) potwierdzające należyte wykonanie zamówień wymienionych w w/w Wykazie należycie wykonanych zamówień (wymagane jest wykonanie przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocborowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 osobiście-siedziba Szpitala-adres j.w. pokój nr 7 bud. adm.
2 za pomocą poczty-adres j.w.
3 faxem 0-58 56-236-50
4 pocztą intern. k.narloch@kocborowo.pl
5 ze strony intern. www.kocborowo.pl,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - budynek administracyjny Szpitala, sekretariat - pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Wymiana istniejących wyeksploatowanych okien skrzynkowych na nowe zespolone o wymaganym współczynniku przenikania ciepła UW w Pawilonie nr XII - oddział psychiatryczny dla dzieci i młodzieży.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji projektu pn."Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Powiecie Starogardzkim - Etap I"
- Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia - przetarg II
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2707G
- Modernizacja ul. Staszica - etap II
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.