Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: ROBOTY REMONTOWE POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH NA PIĘTRACH IV I V W DS NR 4 POLITECHNIKI BIAŁOSTOCKIEJ PRZY UL. ZWIERZYNIECKIEJ 6 W BIAŁYMSTOKU Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Białostocka, do kontaktów: MAGDALENA MARKOWSKA, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, fax (085) 7469752, e-mail: zampubl@pb.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pb.bialystok.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, DZIAŁ EKSPLATACYJNO BUDOWLANY, MAGDALENA MARKOWSKA, ARTUR WOJCIUK, ul. ZWIERZYNIECKA 6 pok. 4, 15-333 BIAŁYSTOK, tel. 085 746 97, 50 746 97 67, fax 085 746 97 52, e-mail: zampubl@pb.edu.pl, www.pb.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY REMONTOWE POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH NA PIĘTRACH IV I V W DS NR 4 POLITECHNIKI BIAŁOSTOCKIEJ PRZY UL. ZWIERZYNIECKIEJ 6 W BIAŁYMSTOKU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: POLITECHNIKA BIAŁOSTOCKA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ROBOTY REMONTOWE POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH NA PIĘTRACH IV I V W DS NR 4 POLITECHNIKI BIAŁOSTOCKIEJ PRZY UL. ZWIERZYNIECKIEJ 6 W BIAŁYMSTOKU 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ UMOZLIWIENIA DOKONANIA OCENY OFERTA MUSI ZAWIERAC DOKUMENTY JAK W PKT. 6 SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 03.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 późn. zm.), a w szczególności: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: zatrudnią do prowadzenia robót kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej oraz osobę z uprawnieniami w branży elektrycznej, należących do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykażą się wskazaną ilością robót - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każde, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji na całość zamówienia, do realizacji zamówienia zastosują wyłącznie materiały i wyroby, które: zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004r z późniejszymi zmianami, są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym, także innymi aktualnie obowiązującymi przepisami, wyrażą zgodę na warunki określone w SIWZ oraz w Załączniku Nr 5 do SIWZ (Wzór umowy). spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia nie spełnia\. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu umożliwienia dokonania oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty (dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2), Kosztorysy ofertowe (w oparciu o dołączone do SIWZ przedmiary robót), Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający, Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. \Prawo zamówień publicznych\, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik Nr 3), Dowód wniesienia wadium, Oświadczenie, że wykonawca nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i 9 ustawy i nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (na druku Formularza ofertowego), Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień (na druku Formularza ofertowego), Oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu do prowadzenia robót kierownika z uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej oraz osobę z uprawnieniami w branży elektrycznej (na druku Formularza ofertowego); poświadczone załączonymi kserokopiami uprawnień ww. osób oraz zaświadczeń o ich przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, Wykaz zrealizowanych (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówień o zakresie robót jak w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg załączonego wzoru druku \Wykaz wykonanych zamówień\ - Załącznik Nr 4). Oświadczenie wykonawcy o zastosowaniu do wykonania zamówienia wszystkich materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 5.6 SIWZ (na druku Formularza ofertowego). Akceptacja zapisów zawartych w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Wzór umowy (na druku Formularza ofertowego).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.05.2007, godzina 09:00, POLITECHNIKA BIALOSTOCKA DZIAŁ ZAMÓWIN PUBLICZNYCH ul. ZWIERZYNIECKA 6 pok.6 15-333 BIAŁYSTOK.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Całodobowa usługa ochrony budynku biurowego i przyległego placu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku
- Naprawy sprzętu komputerowego w OR KRUS w Białymstoku i podległych placówkach terenowych KRUS
- Modernizacja układu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Białostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.124.2025
- Remont sufitu oraz kanalizacji deszczowej wewnętrznej w garażu usytuowanym w budynku przy ul. Pogodnej 22 w Białymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Mrówczej i ulicy Pajęczej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





