Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Gostyń: Budowa zadaszenia schroniska dla zwierząt w m. Dalabuszki - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Schronisko dla zwierząt w m. Dalabuszki, do zakresu objętego częścią II zamówienia: Schronisko dla zwierząt w m. Dalabuszki - Kojce dla zwierząt
Numer ogłoszenia: 225815 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia, ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zadaszenia schroniska dla zwierząt w m. Dalabuszki - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Schronisko dla zwierząt w m. Dalabuszki, do zakresu objętego częścią II zamówienia: Schronisko dla zwierząt w m. Dalabuszki - Kojce dla zwierząt.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa zadaszenia schroniska dla zwierząt w m. Dalabuszki - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Schronisko dla zwierząt w m. Dalabuszki, do zakresu objętego częścią II zamówienia: Schronisko dla zwierząt w m. Dalabuszki - Kojce dla zwierząt; Zakres robót obejmuje m.in.: wykonanie i montaż konstrukcji stalowej dachu oraz słupów wew. malowanej zestawem farb antykorozyjnych - 4162,938 kg; pokrycie dachu o pow. ponad 100 m2 blachą powlekaną trapezową - 146,16 m2;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.40 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ JANKOWSKI FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "MAL-MET"
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ JANKOWSKI FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "MAL-MET"
- Michał Jankowski, Firma Usługowo - Handlowa MAL-MET, ul. Niestrawskiego 1, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60227,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54120,00
Oferta z najniższą ceną: 54120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54120,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6, w przedmiotowym postępowaniu zaistniały łącznie następujące okoliczności uzasadniające zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki: zamówienie uzupełniające zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót podstawowych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Warunki realizacji umowy zostały uzgodnione w wyniku negocjacji, które odbyły się 2 października 2012 r.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Gostyniu.
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Gostyniu
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1-5000 zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500
- Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie - Orlik
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zwiększenie dostępności Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gostyniu dla osób ze specjalnymi potrzebami na terenie Gminy Gostyń
więcej: przetargi w Gostyniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.