eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźobsługę nośników reklamowych BTL



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Łódź: obsługę nośników reklamowych BTL
Numer ogłoszenia: 22580 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługę nośników reklamowych BTL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: obsługę nośników reklamowych BTL.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. KLIMAR Mariusz Bugała, ul. Krasińskiego 16/33, Jasło, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5819,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6481,60

  • Oferta z najniższą ceną: 6481,60 / Oferta z najwyższą ceną: 6481,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie dotychczas obowiązującej umowy nr 5/ZP/2014 z dnia 8.01.2014 r., zawartej z panem Mariuszem Bugałą, prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą KLIMAR F.H.U. Mariusz Bugała z siedzibą w Andrespolu, (95-020), ul. Młynarska 27, w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. DZ.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), Miasto uruchamia zamówienie uzupełniające 6%. Postępowanie podstawowe przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego z możliwością zastosowania zamówienia uzupełniającego w wysokości 50% zamówienia podstawowego. Proponowany tryb postępowania uzupełniającego to postępowanie z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W przypadku przedmiotowego zamówienia uzupełniającego było ono przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% jego wartości oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Jest to pierwsze zamówienie uzupełniające. Zamówienie uzupełniające wynika z faktu, iż umowa zawarta w trybie przetargu nieograniczonego na Obsługę nośników reklamowych BTL w 2014 r. skończyła się, a Wykonawca wyłoniony w postępowaniu na obsługę nośników w 2015 r. - pan Tomasz Kulik, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ELESET Tomasz Kulik z siedzibą w Stróży przy ul. Podleśnej 111/113, 95-020 Andrespol złożył w dniu 8.01.2015 r. zawiadomienie o odstąpieniu od podpisania umowy. Zamówienie nie zostało uwzględnione w Planie Zamówień Publicznych. Jest to zamówienie uzupełniające, którego wykorzystanie przewidziane było w Planie Zamówień Publicznych 2013 w pozycji 45. Zamówienie dotyczy obsługi technicznej nośników reklamowych, należących do Miasta. Zgodnie z art. 44 ustawy o finansach publicznych wydatek będzie dokonany w sposób celowy, oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów oraz optymalnego doboru metody i środków służących osiągnięciu założonych celów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.