eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagówDostawa samochodu osobowego z napędem 4 x 4 dla Nadleśnictwa Łagów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Łagów: Dostawa samochodu osobowego z napędem 4 x 4 dla Nadleśnictwa Łagów
Numer ogłoszenia: 225703 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów , Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3074023, fax. 041 3074023.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/lagow.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego z napędem 4 x 4 dla Nadleśnictwa Łagów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane ogólne 1.1 Przeznaczenie Osobowy - Model terenowy 1.2 Rodzaj nadwozia Wielozadaniowe (AF*) *) - w rozumieniu Rozporzadzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 pazdziernika 2005 w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep. 1.3. Ilość drzwi- 5 1.4 Kolorystyka- ciemnozielony metalik, dopuszczalny również czarny metalik 2. Silnik 2.1 Rodzaj- Turbo diesel 2.2 Pojemność- Minimum 1870 cm 3 2.3 Moc- minimum 120 KM 3. Podwozie 3.1 Rozmiar kół- 17 cali 3.2 Rodzaje obręczy kół- Aluminiowe 3.3 Ogumienie- Zalecane przez producenta + opony zimowe z felgami stalowymi (4 sztuki, wg zaleceń producenta) 3.4 Przeniesienie napędu- Stały napęd na cztery koła + reduktor 3.5 Skrzynia biegów- Manualna, 5 biegowa 3.6 Wspomaganie układu kierowniczego- Wymagane 3.7 Hamulce przód/tył- tarczowe wentylowane/bębnowe 4. Bezpieczeństwo (minimum) 4.1 System ABS z EBD i BAS 4.2 System ESP 4.3 Poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera 4.4 Poduszki boczne bezpieczeństwa oraz kurtyny powietrzne 4.5 Pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń z napinaczami 4.6 Przednie światła przeciwmgielne 4.7 Kanapa tylna składana i dzielona 4.8 Zagłówki w tylnej kanapie 5. Komfort (minimum) 5.1 Automatyczna klimatyzacja z filtrem przeciwpyłowym oraz przełącznik na cyrkulację powietrza wewnętrzną 5.2 Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich i tylnych 5.3 Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne 5.4 Wycieraczka i podgrzewanie tylnej szyby 5.5 Sterowanie wysokością świateł z miejsca kierowcy lub automatyczna ich regulacja 5.6 Regulacja położenie kolumny kierowniczej 5.7 Regulacja fotelu kierowcy 5.8 Dodatkowe światło stopu 5.9 Radioodtwarzacz z CD+MP3 wraz z 4 głośnikami i anteną dachową 5.10 Skórzana tapicerka 5.11 Elektrycznie sterowany szyberdach (okno dachowe) 6. Zabezpieczenie 6.1 Immobiliser 6.2 Centralny zamek i autoalarm sterowany pilotem 7. Wyposażenie 7.1 Apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem spełniającym obowiązujące przepisy 7.2 Gaśnica 7.3 Trójkąt ostrzegawczy 7.4 Dojazdowe koło zapasowe z felgą stalową 7.5 Zestaw naprawczy do kół 7.6 Dywaniki gumowe (tył , przód) 7.7 Kuweta do bagażnika 7.8 Osłona podsilnikowa 8. Gwarancje (wymagania minimalne) 8.1 Gwarancja mechaniczna ogólna - 3 lata lub limit 100 000 km 8.2. Odporność nadwozia na perforację spowodowaną przez korozję - 6 lat 8.3 Lakier - 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony gdy wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych - oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku warunku w pkt. 7.1 SIWZ i podmiotów składających ofertę wspólną dokumenty składają wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną. W przypadku oświadczenia - załącznika nr 2 do SIWZ i podmiotów składających ofertę wspólną dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/lagow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łagów Wola Łagowska 118 26-025 Łagów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 Nadleśnictwo Łagów Wola Łagowska 118 26-025 Łagów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.