eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninOPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA CENTRALNEGO PARKU REKREACJI, BALNEOLOGII, TURYSTYKI I WYPOCZYNKU TERMY GOSTYNIŃSKIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Gostynin: OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA CENTRALNEGO PARKU REKREACJI, BALNEOLOGII, TURYSTYKI I WYPOCZYNKU TERMY GOSTYNIŃSKIE
Numer ogłoszenia: 225698 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina , ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, fax. 024 2360712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA CENTRALNEGO PARKU REKREACJI, BALNEOLOGII, TURYSTYKI I WYPOCZYNKU TERMY GOSTYNIŃSKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz ze studium wykonalności inwestycji, w celu zaprojektowania i wybudowania, w pełni kompletnego, funkcjonalnego i możliwego do wykonania z technicznego punktu widzenia, Centralnego Parku Rekreacji, Rozrywki, Wypoczynku, Turystyki i Balneologii Termy Gostynińskie w Gostyninie przy ul. Bagnistej. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się również udzielać, na wniosek Zamawiającego, wszelkich wyjaśnień oraz informacji dot. Sporządzonych opracowań, w zakresie niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wybudowanie obiektów Term Gostynińskich. Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać część rysunkową określającą: 1. rozmieszczenie układu sieci technologicznych zasilających w media poszczególne budowle, położenie budynków formę i bryłę z uwzględnieniem gabarytów i schematów rozwiązań funkcjonalnych zgodnych z wymogami niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz z uwzględnieniem rozwiązań wynikających z ekonomicznych współczynników dotyczących mediów, 2. koncepcję zagospodarowania terenu wraz z obsługą komunikacyjną - w tym parking, zieleń i małą architekturę. Program funkcjonalno-użytkowy musi także zawierać opracowanie określające wyliczenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych. Program funkcjonalno-użytkowy musi również przewidywać: 1. wykonanie dla obiektów ośrodka stacji uzdatniania wody oraz dwóch studni wody pitnej, na które zamawiający posiada zatwierdzony projekt prac geologicznych, 2. zasilanie w energię cieplną wszystkich obiektów ośrodka energią geotermalną pochodzącą z otworu geotermalnego GT-1 Gostynin, 3. podgrzewanie wody basenowej energią cieplną geotermalną z otworu GT-1 Gostynin oraz maksymalne wykorzystanie wody geotermalnej w basenach, 4. wykonanie otworu zatłaczającego GT- 2 Gostynin, 5. wykonanie kanałów ulgi ze względu na teren zalewowy. Wstępne Studium Wykonalności dla inwestycji Termy Gostynińskie winno być zgodne z aktualnymi dokumentami i wytycznymi, zarówno krajowymi jak i regionalnymi, dotyczącymi okresu finansowego 2007-2013, w szczególności z zapisami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPOWM) i Uszczegółowienia RPOWM oraz wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego Wytyczne w zakresie wybranych zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 106.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów wg reguły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykazu usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz). Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie opracowania programu funkcjonalno-użytkowego lub projektu budowlano-wykonawczego na budowę obiektów hoteli i aquaparku z basenami geotermalnymi zewnętrznymi całorocznymi, z gabinetami odnowy biologicznej, z usługami medycznymi i paramedycznynymi, o powierzchni basenów nie mniejszej niż 1000 m2 i powierzchni kubaturowej budynków nie mniejszej niż 5000 m3. 4) dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie (rekomendacji, opinii, referencji, i.t.p.); 5) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz). Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności architektonicznej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich podpisuje oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji, a ponadto: 1) Wykonawcy ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, 2) wszelka korespondencja oraz uzgodnienia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą wskazanym jako pełnomocnik, 3) pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej składa on aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego muszą, a dokumenty - mogą być złożone w oryginale. W przypadku złożenia dokumentów w formie kserokopii, Zamawiający wymaga poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza winno być dołączone do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgostynin.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w cenie 80 zł osobiście w siedzibie Zamawiającego (pok. 304) za zaliczeniem pocztowym (nr fax. 024-236-07-12, e-mail zp@gostynin.pl) na stronie internetowej bezpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208, (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.