Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Tarnowskie Góry: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla podopiecznych MOPS w okresie od 3.11.2008r. do 31.12.2009r.
Numer ogłoszenia: 225662 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Bytomska 15, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854244, fax. 032 2854244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla podopiecznych MOPS w okresie od 3.11.2008r. do 31.12.2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania lub w ośrodku wsparcia dla podopiecznych MOPS w okresie od 3.11.2008r. do 31.12.2009r. Zakres świadczonych usług zawiera Załącznik Nr 1. 2. Ilość godzin oraz szczegółowy zakres usług dla poszczególnych podopiecznych określane będą w decyzjach administracyjnych przyznających świadczenia. 3. Usługi będą świadczone w dni robocze oraz mogą być świadczone w dni świąteczne, wolne od pracy oraz w godzinach nocnych. 4. Ilość godzin wykonywanych usług uzależniona będzie od wymaganego zakresu usług, liczby podopiecznych i ich potrzeb i może się zmieniać w skali roku. 5. Szacunkowa liczba godzin specjalistycznych usług w okresie od 3.11.2008r. do 31.12.2009r. w poszczególnych częściach: Część A - ok. 1 500 godz., Część B - ok. 100 godz., Część C - ok. 300 godz., Część D - ok. 700 godz. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia szacunkowej liczby godzin specjalistycznych usług opiekuńczych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.14.12.00 - Usługi świadczone przez pielęgniarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, każdy Wykonawca musi wykazać, że spełnia następujące warunki upoważniające go do ubiegania się o zamówienie publiczne: 1. posiadanie następujących uprawnień przez osoby, które wykonywać będą zamówienie: a) specjalistyczne usługi opiekuńcze powinny być realizowane przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: psychologa, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi, b) osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek: 1) szpitalu psychiatrycznym, 2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej, 3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, 4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, 5) zakładzie rehabilitacji, 6) innej jednostce niż wymienione w pkt. 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi c) w uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. a, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w pkt. b, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje. d) osoby świadczące usługi, o których mowa w załączniku nr 1 w części A, muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: 1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, 2) kształtowania nawyków celowej aktywności, 3) prowadzenia treningu zachowań społecznych. 2. zatrudnianie kadry spełniającej następujące warunki: dobry stan zdrowia, brak nałogów, predyspozycje psychiczne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi. 3. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki uważa się za spełnione, jeżeli Wykonawcy złożą dokumenty wymienione w części II pkt III niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby załącznik nr 2 do SIWZ (formularz ofertowy). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 5). 5. Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 6). 6. Aktualny wykaz wszystkich pracowników i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na terenie Tarnowskich Gór, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby wykonujące usługi posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. 7. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające gotowość zatrudnienia specjalisty z wykazem imiennym tych osób i ich deklaracją o gotowości podjęcia współpracy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Zasoby kadrowe oferenta - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mops.tarnowskiegory.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Gen. Bema
42-600 Tarnowskie Góry.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 11:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gen. Bema 42-600 Tarnowskie Góry.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez asystenta osoby niepełnosprawnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez asystenta osoby niepełnosprawnej - ok. 1500 godz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Zasoby kadrowe oferenta - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia - ok. 100 godz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Zasoby kadrowe oferenta - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U.Nr 210, poz. 2135, z późn.zm.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U.Nr 210, poz. 2135, z późn.zm.) - ok. 300 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Zasoby kadrowe oferenta - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez psychologa, lekarza psychiatre i terapeutę.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez psychologa, lekarza psychiatre i terapeutę - ok. 700 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Zasoby kadrowe oferenta - 30
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: część A - mięso, konserwy i przetwory z mięsa; część B - drób i podroby drobiowe
- DOSTAWA MIKROSKOPU OPERACYJNEGO OKULISTYCZNEGO
- BZP.271.32.2025 "Przebudowa amfiteatru w Parku Hutnika w Tarnowskich Górach - Strzybnicy"
- Świadczenie usług cateringu w 2026 r. na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Świadczenie w roku 2026 usług cateringu na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Pułku 3. Ułanów Śląskich w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Świadczenie usługi terapeuty zajęciowego na potrzeby infolinii "Helpline"
- Świadczenie usług w zakresie realizacji wsparcia psychologicznego w projekcie "Sieć wsparcia migrantów w powiecie malborskim"
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych w obiekcie "Oleńka" w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy
- Przeprowadzenie mobilnego indywidualnego coachingu dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnianych pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





