eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa materiałów biurowych, urządzenia kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Szczecin: Dostawa materiałów biurowych, urządzenia kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 225633 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197679 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, urządzenia kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych, urządzenia kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części: część I: papier biurowy, część II: m.in. telefon bezprzewodowy, materiały biurowe, niszczarka, gilotyna, materiały eksploatacyjne do urządzeń kserograficznych, część III: urządzenie fotokopiujące, część IV: ekran projekcyjny przenośny, tablica informacyjna trzyelementowa, część V: wieszak ścienny z uchwytami, tablica informacyjna trzyelementowa oraz dwuelementowa, część VI: m.in. materiały biurowe, część VII: m.in. materiały biurowe, zestaw akumulatorów wraz z ładowarką, część VIII: m.in. materiały biurowe, folia do faksu, część IX: m.in. telefony bezprzewodowe, telefaks termotransferowy, materiały biurowe, gilotyna, folia do faksu, część X: m.in. kalkulator biurowy, materiału biurowe, spręSone powietrze, papier termoczuły do faksu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.13.76.44 - 30.13.76.44 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.14.10 - Telefaksy 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.19.50.00 - Tablice 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 31.12.58.00 - 31.12.58.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa w podziale na części realizowana w ramach projektu Piramida kompetencji, projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - III edycja, projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja, Pomoc Techniczna PO KL współfinansowanych przez Unię Europejską i Budżet Państwa w ramach PO KL 2007-2012 Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - Budżet Pomocy Technicznej PO KL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arkadiusz Tokarewicz prowadzący działalnośc gospodarczą pod nazwą Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowa 8 B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2934,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2934,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3099,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - Urządzenie fotokopiujące na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KSERO CONTAKT Janusz Pęski Mariusz Smólski Spółka Jawna, ul. Hrubieszowska 20A, 71-047 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14635,77

  • Oferta z najniższą ceną: 14635,77 / Oferta z najwyższą ceną: 16204,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część VI - Budżet projektu Piramida kompetencji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Adamczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MEDE Piotr Adamczyk, ul. Szewska 6/9, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1511,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1176,68

  • Oferta z najniższą ceną: 1176,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1274,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część VII - Budżet projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arkadiusz Tokarewicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowa 8B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 260,29

  • Oferta z najniższą ceną: 260,29 / Oferta z najwyższą ceną: 330,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część VIII - Budżet projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - III edycja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Biuro Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wielkopolska 18, 70-451 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2346,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2372,09

  • Oferta z najniższą ceną: 2372,09 / Oferta z najwyższą ceną: 2372,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.