To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Szczecin: Dostawa materiałów biurowych, urządzenia kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 225633 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197679 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, urządzenia kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych, urządzenia kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części: część I: papier biurowy, część II: m.in. telefon bezprzewodowy, materiały biurowe, niszczarka, gilotyna, materiały eksploatacyjne do urządzeń kserograficznych, część III: urządzenie fotokopiujące, część IV: ekran projekcyjny przenośny, tablica informacyjna trzyelementowa, część V: wieszak ścienny z uchwytami, tablica informacyjna trzyelementowa oraz dwuelementowa, część VI: m.in. materiały biurowe, część VII: m.in. materiały biurowe, zestaw akumulatorów wraz z ładowarką, część VIII: m.in. materiały biurowe, folia do faksu, część IX: m.in. telefony bezprzewodowe, telefaks termotransferowy, materiały biurowe, gilotyna, folia do faksu, część X: m.in. kalkulator biurowy, materiału biurowe, spręSone powietrze, papier termoczuły do faksu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.13.76.44 - 30.13.76.44 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.14.10 - Telefaksy 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.19.50.00 - Tablice 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 31.12.58.00 - 31.12.58.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa w podziale na części realizowana w ramach projektu Piramida kompetencji, projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - III edycja, projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja, Pomoc Techniczna PO KL współfinansowanych przez Unię Europejską i Budżet Państwa w ramach PO KL 2007-2012 Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - Budżet Pomocy Technicznej PO KL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Arkadiusz Tokarewicz prowadzący działalnośc gospodarczą pod nazwą Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowa 8 B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2934,00
Oferta z najniższą ceną: 2934,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3099,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III - Urządzenie fotokopiujące na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KSERO CONTAKT" JANUSZ PĘSKI MARIUSZ SMÓLSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KSERO CONTAKT" JANUSZ PĘSKI MARIUSZ SMÓLSKI SPÓŁKA JAWNA
- KSERO CONTAKT Janusz Pęski Mariusz Smólski Spółka Jawna, ul. Hrubieszowska 20A, 71-047 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14635,77
Oferta z najniższą ceną: 14635,77 / Oferta z najwyższą ceną: 16204,02
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI - Budżet projektu Piramida kompetencji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Adamczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MEDE Piotr Adamczyk, ul. Szewska 6/9, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1511,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1176,68
Oferta z najniższą ceną: 1176,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1274,14
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część VII - Budżet projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Arkadiusz Tokarewicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowa 8B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 260,29
Oferta z najniższą ceną: 260,29 / Oferta z najwyższą ceną: 330,27
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część VIII - Budżet projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - III edycja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Biuro Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wielkopolska 18, 70-451 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2346,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2372,09
Oferta z najniższą ceną: 2372,09 / Oferta z najwyższą ceną: 2372,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług wsparcia psychoterapeutycznego, psychodietetycznego, doradztwa prawnego dla uczestników Projektu "Regionalne Centrum Kryzysowe"
- Dostawa, montaż i uruchomienie akomodacyjnych wyświetlaczy czasu wraz z włączeniem istniejącego sterownika sygnalizacji świetlnej do systemu dynamicznej koordynacji liniowej w dwóch lokalizacjach...
- Dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego i artykułów biurowych dla SPSZOZ "Zdroje"
- Pomiary geodezyjne odkształceń i przemieszczeń obiektów mostowych w 2025
- Remont obiektów zlokalizowanych w rejonie działalności SOI Choszczno.
- "Wykonawstwo zastępcze - wykonanie nasadzeń drzew wraz z 3-letnią pielęgnacją w ramach zadania budowa obwodnicy Wałcza w ciągu S10
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych.
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby żłobka gminnego w Witanowicach i Woźnikach oraz na potrzeby Urzędu Gminy Tomice
- Dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego i artykułów biurowych dla SPSZOZ "Zdroje"
- Dostawa artykułów biurowych
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.