eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › USŁUGI SZKOLENIOWE DLA 175 OSÓB REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU AKTYWNA INTEGRACJA - PROJEKT SYSTEMOWY MOPR WŁOCŁAWEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-27

Włocławek: USŁUGI SZKOLENIOWE DLA 175 OSÓB REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU AKTYWNA INTEGRACJA - PROJEKT SYSTEMOWY MOPR WŁOCŁAWEK
Numer ogłoszenia: 225630 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203654 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE DLA 175 OSÓB REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU AKTYWNA INTEGRACJA - PROJEKT SYSTEMOWY MOPR WŁOCŁAWEK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych usług szkoleniowych dla 175 osób bezrobotnych, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, uczestników Klubu Integracji Społecznej oraz wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych i rodzin zastępczych w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 1013, Priorytet VII Promocja aktywnej integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji CPV: Główny przedmiot: 80.53.00.00-8 - usługi szkolenia zawodowego; Dodatkowe przedmioty: 80.57.00.00-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego; 85.12.12.70-6 - usługi psychiatryczne lub psychologiczne; 55.50.00.00-5 - usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków; 66.51.20.00-2 - usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych; 85.14.00.00-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dwumodułowe szkolenia zawodowe składające się z: 1) modułu I - obejmującego blok motywacyjny, który każdorazowo musi trwać 39 godzin (licząc na jednego uczestnika), w tym muszą być zapewnione 2 godziny indywidualnego poradnictwa dla każdego uczestnika (Indywidualny Plan Działania) - (nie dotyczy CZĘŚCI IX), 2) modułu II - obejmującego kurs zawodowy składający się z zajęć teoretycznych i praktycznych w określonych ilościowo godzinach odrębnie dla każdej z części (wyszczególnienie niżej w pkt 6), 3) egzaminu na zakończenie każdego z kursów zawodowych w wymiarze 3 godzin, w przypadku CZĘŚCI VII oraz CZĘŚCI VIII zamówienia kurs zawodowy kończy się 5 godzinnym egzaminem końcowym. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia, z których każda stanowi odrębną część zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - usługa szkoleniowa w zawodzie sprzedawca z nauką języka angielskiego i obsługą kas fiskalnych - kod zawodu 522301. Dla 12 osób tworzących: a) grupę nr I: 12 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 2) CZĘŚĆ II - usługa szkoleniowa w zawodzie kucharz - kelner z obsługą kas fiskalnych - kod zawodu: kucharz 512001, kelner 513101. Dla 36 osób tworzących: a) grupę nr I: 12 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r., b) grupę nr II: 12 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r., c) grupę nr III: 12 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 3) CZĘŚĆ III - usługa szkoleniowa w zawodzie fryzjer z obsługą kas fiskalnych - kod zawodu 514101. Dla 20 osób tworzących: a) grupę nr I: 10 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 10 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r., b) grupę nr II: 10 osobową, liczba uczestników w module I oraz w module II: 10 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 4) CZĘŚĆ IV - usługa szkoleniowa w zawodzie opiekun osób chorych, niepełnosprawnych, dzieci - kod zawodu: opiekunka domowa 532201, pozostali pracownicy domowej opieki osobistej 532290, opiekunka dziecięca domowa 531104. Dla 36 osób tworzących: a) grupę nr I: 11 osobową, liczba uczestników w module I: 10 osób, w module II: 11 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 września 2010 r., b) grupę nr II: 13 osobową: liczba uczestników w module I: 8 osób, w module II: 13 osób, termin wykonania szkolenia od dnia 1 sierpnia do dnia 31 października 2010 r., c) grupę nr III: 12 osobową: liczba uczestników w module I oraz w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 5) CZĘŚĆ V - usługa szkoleniowa w zawodzie manicure, pedicure - kod zawodu: manikiurzystka 514203, pedikiurzystka 514204. Dla 23 osób tworzących: a) grupę nr I: 12 osobową, liczba uczestników w module I: 8 osób, w module II: 12 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 września 2010 r., b) grupę nr II: 11 osobową: liczba uczestników w module I oraz w module II: 11 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 6) CZĘŚĆ VI - usługa szkoleniowa w zawodzie magazynier z obsługą wózków widłowych - kod zawodu: magazynier 432103, kierowca operator wózków jezdniowych 834401. Dla 28 osób tworzących: a) grupę nr I: 9 osobową: liczba uczestników w module I: 6 osób, w module II: 9 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 września, b) grupę nr II: 10 osobową: liczba uczestników w module I: 5 osób, w module II: 10 osób, termin wykonania szkolenia od dnia 1 sierpnia do dnia 31 października 2010 r., c) grupę nr III: 9 osobową: liczba uczestników w module I oraz w module II: 9 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 7) CZĘŚĆ VII - usługa szkoleniowa w zawodzie spawacz elektryczny metodą MAG - kod zawodu: spawacz elektryczny metodą MAG 721205. Dla 9 osób tworzących: a) grupę nr I: 9 osobową: liczba uczestników w module I oraz w module II: 9 osób, termin wykonania szkolenia do dnia 30 listopada 2010 r. 8) CZĘŚĆ VIII - usługa szkoleniowa w zawodzie brukarz - kod zawodu: brukarz 711601. Dla 9 osób tworzących: a) grupę nr I: 9 osobową: liczba uczestników w module I: 4 osoby, w module II: 9 osób, termin wykonania szkolenia od dnia 1 sierpnia do dnia 31 października 2010 r. 9) CZĘŚĆ IX - usługa szkoleniowa w zawodzie kurs obsługi komputera dla średniozaawansowanych - kod zawodu: operator sprzętu komputerowego 312201. Dla 2 osób, dla których zostaną przeprowadzone zajęcia tylko z modułu II, termin wykonania szkolenia do dnia 31 sierpnia 2010 r. 5. Celem przeprowadzenia modułów określonych w pkt 3 jest podniesienie kompetencji życiowych i zawodowych uczestników, przygotowanie do pracy w zawodzie, określonym poszczególną częścią przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216)., a także zaświadczenia wymagane innymi przepisami prawa, następująco: 1) CZĘŚĆ I - usługa szkoleniowa w zawodzie sprzedawca z nauką języka angielskiego i obsługą kas fiskalnych: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie sprzedawca, b) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, c) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 2) CZĘŚĆ II - usługa szkoleniowa w zawodzie kucharz - kelner z obsługą kas fiskalnych: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie kucharz, b) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, c) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 3) CZĘŚĆ III - usługa szkoleniowa w zawodzie fryzjer z obsługą kas fiskalnych: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie fryzjer, b) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, c) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 4) CZĘŚĆ IV - usługa szkoleniowa w zawodzie opiekun osób chorych, niepełnosprawnych, dzieci: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie opiekunka domowa, b) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, c) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 5) CZĘŚĆ V - usługa szkoleniowa w zawodzie manicure, pedicure: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie manikiurzystka, b) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie pedikiurzystka, c) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, d) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 6) CZĘŚĆ VI - usługa szkoleniowa w zawodzie magazynier z obsługą wózków widłowych: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie magazynier, b) dokument potwierdzający uprawnienia do obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1623), wystawiony na podstawie pozytywnego wyniku sprawdzianu, o którym mowa w tym rozporządzeniu, c) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, d) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 7) CZĘŚĆ VII - usługa szkoleniowa w zawodzie spawacz elektryczny metodą MAG: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie spawacz, b) książeczkę spawacza z uprawnieniami MAG-135, po ukończeniu egzaminu kwalifikacyjnego według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07/IS-17, c) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, d) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 8) CZĘŚĆ VIII - usługa szkoleniowa w zawodzie brukarz: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie brukarz, b) zaświadczenie o ukończenie warsztatów interdyscyplinarnych i doradztwa zawodowego, c) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 9) CZĘŚĆ IX - usługa szkoleniowa w zawodzie kurs obsługi komputera dla średniozaawansowanych: a) zaświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ww. rozporządzenia) o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie operator sprzętu komputerowego, b) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 6. Moduł II - kurs zawodowy w szkoleniu określonym w: 1) CZĘŚCI I - musi trwać minimum 175 godzin (bez egzaminu końcowego), 2) CZĘŚCI II - musi trwać minimum 145 godzin (bez egzaminu końcowego), 3) CZĘŚCI III - musi trwać minimum 145 godzin (bez egzaminu końcowego), 4) CZĘŚCI IV - musi trwać minimum 150 godzin (bez egzaminu końcowego), 5) CZĘŚCI V - musi trwać minimum 150 godzin (bez egzaminu końcowego), 6) CZĘŚCI VI - musi trwać minimum 150 godzin (bez egzaminu końcowego), 7) CZĘŚCI VII - musi trwać minimum 150 godzin (bez egzaminu końcowego), 8) CZĘŚCI VIII - musi trwać minimum 160 godzin (bez egzaminu końcowego), 9) CZĘŚCI IX - musi trwać minimum 150 godzin (bez egzaminu końcowego). 7. Szkolenie nie może trwać dłużej niż 3 miesiące dla danej grupy szkolonych, licząc od dnia rozpoczęcia, nie dłużej jednak niż w terminie określonym w pkt 4 dla danej grupy. Wymagana jest realizacja szkoleń od poniedziałku do soboty. Wymagane godziny realizacji szkoleń w przedziale od godziny 8:00 do godziny 18:00. Przyjmuje się jednostkę lekcyjną trwającą 45 minut. Dzienny limit nauczania wraz z przerwami i cateringiem nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 8. Zakres tematyczny i godzinowy wymaganych zajęć (minimum programowe) we wszystkich częściach zamówienia opisany jest w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowe programy szkolenia w zakresie modułu I oraz modułu II. Proponowane programy zajęć, zakres tematyczny, atrakcyjność szkolenia w tym metody i formy nauczania oraz wykorzystywane narzędzia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 10. Szkolenia muszą się odbywać w odpowiedniej bazie szkoleniowej, zlokalizowanej na terenie miasta Włocławek. Pomieszczenia przeznaczone na realizację zarówno modułu I, jak i modułu II szkoleń, stanowiących przedmiot zamówienia, powierzchniowo oraz pod względem sprzętu i wyposażenia muszą być dostosowane do jednoczesnego przebywania i swobodnego uczestnictwa w zajęciach wszystkich osób stanowiących poszczególne grupy w danym rodzaju szkolenia. Zajęcia praktyczne w module II szkoleń nie muszą odbywać się równocześnie dla wszystkich członków danej grupy, ani nie muszą mieć miejsca w tym samym obiekcie. Wymagane jest, by praktyki we wszystkich szkoleniach odbywały się w przystosowanych pracowniach, obiektach czy salach szkoleniowych, odpowiednio pod względem tematyki kursu wyposażonych, pod nadzorem przedstawiciela kadry dydaktycznej odpowiedzialnego za realizację przedmiotowego elementu składowego usługi szkoleniowej. Warunki odbywania szkolenia zarówno w module I, jak i module II muszą być zgodne z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy. 11. Realizacja usług szkoleniowych wymaga zagwarantowania odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. Przez narzędzia rozumie się materiały piśmiennicze, pomoce naukowe i dydaktyczne, a także ubrania robocze, sprzęt i urządzenia w zależności od rodzaju szkolenia. Proponowane formy nauczania oraz wykorzystywane zajęcia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wydawanie ww. wymaga każdorazowego żądania potwierdzenia odbioru przez uczestnika na piśmie, które to dokumenty wykonawca po zakończeniu kursów zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu. 12. Pomieszczenia, jak i wszystkie materiały oraz dokumenty, związane z realizacją szkoleń muszą promować realizowany przez MOPR projekt poprzez zamieszczenie jego logotypów. Te ostatnie oraz plakaty informacyjne zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Do oznakowania pozostałych zobowiązany jest wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę sprawującą nadzór wewnętrzny nad przebiegiem szkolenia, mający na celu podnoszenie jakości prowadzonego szkolenia. Zadaniem opiekuna jest sprawowanie nadzoru nad realizacją usługi i jej zgodności z warunkami zaproponowanymi w ofercie oraz obsługa administracyjna kursów, w tym wyposażenie szkolonych w niezbędne materiały, informowanie na bieżąco szkolonych, m.in. o terminach i miejscach zajęć, codzienne prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności, przeprowadzenie dwóch ankiet: 1 na rozpoczęcie szkolenia oraz 2 po zakończeniu kursu zawodowego, a przed egzaminem końcowym (kwestionariusz ankiet, stanowiący załącznik do umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy). Wypełnione ankiety wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu po zakończeniu kursów wraz ze sprawozdaniem. W przypadku składania przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia - opiekunem grupy w tym samym czasie może być ta sama osoba dla maksymalnie 3 grup. 14. W trakcie szkoleń wykonawca zapewnia codziennie (niezależnie od modułu szkolenia) catering w kwocie nie mniejszej niż 8,00 zł brutto dziennie dla każdego uczestnika, .obejmujący przygotowanie poczęstunku w formie ciepłego drugiego dania każdego dnia oraz stałego dostępu do zimnych napojów, kawy i herbaty oraz drobnych ciastek. 15. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia badania lekarskie niezbędne do wykonywania określonych w poszczególnych kursach zawodów: 1) dla wszystkich części - badań medycyny pracy, 2) dla uczestników kursów w CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV oraz CZĘŚCI V - badań Sanepidu, 3) dla uczestników kursu magazynier z obsługą wózków widłowych (CZĘŚĆ VI) - orzeczeń psychologicznych do wykonywania zawodu operator wózków. 16. Czas przeprowadzenia badań nie pomniejsza czasu przeznaczonego na edukację. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolonym w trakcie zajęć podstawowe leki przeciwbólowe i niezbędne środki opatrunkowe. W nagłych przypadkach wykonawca zapewnia transport do placówki medycznej. 18. Zajęcia szkoleniowe prowadzić mogą osoby wyłącznie posiadające uprawnienia do nauczania oraz posiadający odpowiednie kwalifikacje rodzajowe w określonym specyfiką przedmiotu zamówienia zawodach. Dane na temat kadry niezbędnej do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kwalifikacje proponowanej kadry dydaktycznej stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 19. Egzamin końcowy prowadzony musi być przez komisję składającą się z przewodniczącego oraz dwóch członków komisji. Wymagania, dotyczące składu komisji egzaminacyjnej znajdują się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 20. Wykonawca ubezpiecza każdego przedstawiciela potencjału kadrowego poprzez wykupienie polis OC i NNW na kwotę min. 12 tys. zł, przy czym OC na kwotę min. 5 tys. zł. 21. Wykonawca ubezpiecza uczestników szkoleń poprzez wykupienie polisy NNW na kwotę min. 8 tys. zł na każdego uczestnika. 22. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o nie zgłoszeniu się na szkolenie osoby skierowanej przez zamawiającego, o nieobecności na szkoleniu lub też o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 23. Każda nowo skierowana na szkolenie osoba w trakcie jego trwania musi odbyć 80 % zajęć teoretycznych i 100 % zajęć praktycznych. 24. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania na szkolenie mniejszej liczy osób i brak możliwości skierowania osób dodatkowych, w celu przeprowadzenia szkoleń dla wskazanej w pkt 2 liczby osób. Zamawiający ponosi koszty za faktycznie przeszkoloną liczbę osób (blok motywacyjny + kurs zawodowy), nawet jeśli dany uczestnik uzyska negatywny wynik egzaminu końcowego. 25. Po zakończeniu szkolenia na daną część zamówienia, wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć zamawiającemu sprawozdanie - protokół z realizacji usług wraz z nw. dokumentami w ciągu 14 dni: 1) Potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkoleń. 2) Kopia protokołu egzaminacyjnego z wyszczególnieniem osób, które nie przystąpiły do egzaminu, które egzaminu nie zdały i które egzamin zdały. 3) Kserokopie uzyskanych zaświadczeń lub innych dokumentów, potwierdzających ukończenie szkoleń. 4) Imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkoleń. 5) Ankiet, o których mowa w pkt 13. 26. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania oryginalnych dokumentów, dotyczących realizacji niniejszych szkoleń do 31.12.2020 r. 27. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 55.50.00.00-5, 66.51.20.00-2, 85.14.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Priorytet VII Promocja aktywnej integracji. Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji . Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa szkoleniowa w zawodzie sprzedawca z nauką języka angielskiego i obsługą kas fiskalnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44484,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44484,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44484,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługa szkoleniowa w zawodzie kucharz - kelner z obsługą kas fiskalnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133452,00

  • Oferta z najniższą ceną: 133452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133452,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługa szkoleniowa w zawodzie fryzjer z obsługą kas fiskalnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74024,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74024,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74024,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Usługa szkoleniowa w zawodzie opiekun osób chorych, niepełnosprawnych, dzieci.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119122,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119122,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119122,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Usługa szkoleniowa w zawodzie manicure, pedicure.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76215,96

  • Oferta z najniższą ceną: 76215,96 / Oferta z najwyższą ceną: 76215,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Usługa szkoleniowa w zawodzie magazynier z obsługą wózków widłowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83431,94

  • Oferta z najniższą ceną: 83431,94 / Oferta z najwyższą ceną: 83431,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Usługa szkoleniowa w zawodzie spawacz elektryczny metodą MAG.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33221,07

  • Oferta z najniższą ceną: 33221,07 / Oferta z najwyższą ceną: 33221,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Usługa szkoleniowa w zawodzie brukarz.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22341,01

  • Oferta z najniższą ceną: 22341,01 / Oferta z najwyższą ceną: 22341,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Usługa szkoleniowa w zawodzie kurs obsługi komputera dla średniozaawansowanych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5523,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5523,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5523,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.