eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZAPROJEKTOWANIE I REMONT WOJSKOWEJ BOCZNICY KOLEJOWEJ NR 606 DUNINÓW - W KONWENCJI ZAPROJEKTUJ I ZBUDUJ Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Wrocław: ZAPROJEKTOWANIE I REMONT WOJSKOWEJ BOCZNICY KOLEJOWEJ NR 606 DUNINÓW - W KONWENCJI ZAPROJEKTUJ I ZBUDUJ Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE
Numer ogłoszenia: 225612 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I REMONT WOJSKOWEJ BOCZNICY KOLEJOWEJ NR 606 DUNINÓW - W KONWENCJI ZAPROJEKTUJ I ZBUDUJ Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i remont wojskowej bocznicy kolejowej nr 606 w Duninowie użytkowanej przez Skład - Duninów JW 4229 we Wrocławiu. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej oraz remont wojskowej bocznicy kolejowej nr 606 w Duninowie - w konwencji zaprojektuj i zbuduj. W ZAKRESIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: Mapę do celów projektowych na bazie przekazanej mapy do celów poglądowych; Projekt budowlany sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z dnia 10 lipca 2003 r.) - 4 egz; Projekty wykonawcze dla każdej branży oddzielnie - 4 egz; Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót dla każdej branży oddzielnie - 3 egz; Informację do sporządzenia planu BIOZ (załącznik do projektu budowlanego) - 4 egz; Zgłoszenie wykonania robót budowlanych do Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu (staraniem Wykonawcy). W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH: Remont wojskowej bocznicy kolejowej nr 606 w Duninowie, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, w terminie do dnia 31.11.2012 r. W zakresie robót do ujęcia w dokumentacji projekotwej: 3.1. RAMPA WYŁADOWCZO/ZAŁADOWCZA Nr 101 (przy torze nr 105). 3.1.1. Roboty rozbiórkowe. 3.1.1.1. Rozebranie nawierzchni placu manewrowego z kostki betonowej (trylinki) o powierzchni 906,49 m2. 3.1.1.2. Transport materiału z rozbiórki nawierzchni na składowisko Wojskowej Administracji Koszar w Duninowie na odległość do 1 km. 3.1.1.3. Rozebranie podbudowy nawierzchni placu manewrowego. 3.1.1.4. Rozebranie żwirowej nawierzchni podjazdu na rampę o powierzchni 35,00 m2. 3.1.1.5. Usunięcie warstwy odsączającej pod podbudową placu manewrowego. 3.1.1.6. Wywiezienie materiału ziemnego z rozebranej podbudowy i warstwy odsączającej rampy oraz nawierzchni żwirowej podjazdu na odległość do 1 km. 3.1.1.7. Rozebranie ceglanych ścian oporowych o objętości 19,50 m3. 3.1.1.8. Rozebranie żelbetowych ścian oporowych o grubości 35 cm i objętości 12,50 m3. 3.1.1.9. Rozebranie żelbetowych ścian oporowych o grubości 60 cm i objętości 10,20 m3. 3.1.1.10. Rozebranie ław żelbetowych o grubości 30 cm i objętości 6,93 m3. 3.1.1.11. Rozebranie ław żelbetowych o grubości 90 cm i objętości 72,76 m3. 3.1.1.12. Wywiezienie gruzu z rozebranych ceglanych i żelbetowych ścian oporowych oraz żelbetowych ław fundamentowych na składowisko odpadów - należy przewidzieć transport oraz opłatę za przyjęcie gruzu na składowisko. 3.1.1.13. Rozbiórka stalowej konstrukcji wzmacniającej ceglaną ścianę oporową - od strony toru dwuteownik NCP200, co 3,50m ustawiony pionowo z poziomym stężeniem na wysokości skrajni rampy z szyny kolejowej, od strony wewnętrznej płaskownik ustawiony pionowo, co 50cm wzmocniony dwoma rzędami poziomych stężeń z szyn kolejowych. 3.1.1.14. Transport złomu z rozebranej konstrukcji wzmacniającej ceglaną ścianę oporową na składowisko Wojskowej Administracji Koszar w Duninowie na odległość do 1 km. 3.1.2. Roboty ziemne. 3.1.2.1. Wykonanie podłoża podjazdu na rampę oraz jego zagęszczenie. 3.1.2.2. Usunięcie urobku ziemnego z korytowania podjazdu na rampę. 3.1.3. Ściana oporowa. 3.1.3.1. Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej i jej zagęszczenie. 3.1.3.2. Montaż ścian oporowych rampy z prefabrykowanych elementów żelbetowych o długości 89,00 mb. 3.1.4. Podłoże i warstwa odsączająca. 3.1.4.1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię rampy. 3.1.4.2. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej nawierzchni rampy. 3.1.5. Nawierzchnia rampy i podjazdu. 3.1.5.1. Wykonanie podbudowy pod betonową nawierzchnię. 3.1.5.2. Ułożenie warstwy poślizgowej pod betonową nawierzchnię. 3.1.5.3. Wykonanie betonowej nawierzchni rampy (54,0x17,5m = 945,0m2) i podjazdu (10,0 x 3,5m = 35,0m2). 3.1.5.4. Zatarcie nawierzchni betonowej. 3.1.5.5. Wykonanie dylatacji nawierzchni betonowej. 3.1.5.6. Wypełnienie szczelin dylatacyjnych masą zalewową. 3.1.6. Krawężniki. 3.1.6.1. Wykonanie rowków pod ławy krawężnikowe. 3.1.6.2. Wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem. 3.1.6.3. Ułożenie krawężników betonowych wtopionych o łącznej długości 74,00 mb. 3.1.7. Oznakowanie. 3.1.7.1. Montaż słupka z rur stalowych do znaków drogowych. 3.1.7.2. Montaż znaku informującego o dopuszczalnym obciążeniu rampy. 3.2. RAMPA WYŁADOWCZO / ZAŁADOWCZEJ Nr 103 (przy torze Nr 106). 3.2.1. Roboty rozbiórkowe. 3.2.1.1. Rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni 408,75 m2. 3.2.1.2. Rozebranie kamiennych obrzeży skrajni rampy o łącznej długości 54,50mb. 3.2.1.3. Rozebranie krawężników betonowych o łącznej długości 26,00mb. 3.2.1.4. Transport materiału z rozbiórki nawierzchni rampy, obrzeży i krawężników na składowisko Wojskowej Administracji Koszar w Duninowie na odległość do 1 km. 3.2.1.5. Rozebranie podbudowy nawierzchni placu manewrowego. 3.2.1.6. Rozebranie żwirowej nawierzchni podjazdu na rampę o powierzchni 35,00 m2. 3.2.1.7. Usunięcie wierzchniej warstwy podsypki tłuczniowej z toru wzdłuż rampy o objętości 8,99 m3. 3.2.1.8. Usunięcie warstwy odsączającej pod podbudową placu manewrowego. 3.2.1.9. Wywiezienie materiału ziemnego z rozebranej podbudowy i warstwy odsączającej rampy oraz nawierzchni żwirowej podjazdu i podsypki tłuczniowej wzdłuż toru na odległość do 1 km. 3.2.1.10. Rozebranie ceglanych ścian oporowych powyżej terenu o objętości 14,72 m3. 3.2.1.11. Rozebranie ceglanych ścian oporowych poniżej terenu o objętości 13,62 m3. 3.2.1.12. Rozebranie ściany oporowej z prefabrykowanej płyty żelbetowej o wymiarach 0,05 x 0,50 x 1,60 m. 3.2.1.13. Rozebranie ław betowych o grubości 90 cm i objętości 13,62 m3. 3.2.1.14. Wywiezienie gruzu z rozebranych ceglanych i żelbetowych ścian oporowych oraz betowych ław fundamentowych na składowisko odpadów - należy przewidzieć transport oraz opłatę za przyjęcie gruzu na składowisko. 3.2.2. Roboty ziemne. 3.2.2.1. Wykonanie podłoża podjazdu na rampę oraz jego zagęszczenie. 3.2.2.2. Usunięcie urobku ziemnego z korytowania podjazdu na rampę. 3.2.3. Ściana oporowa. 3.2.3.1. Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej i jej zagęszczenie. 3.2.3.2. Montaż ścian oporowych rampy z prefabrykowanych elementów żelbetowych o długości 69,00 mb. 3.2.4. Podłoże i warstwa odsączająca. 3.2.4.1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię rampy. 3.2.4.2. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej nawierzchni rampy. 3.2.5. Nawierzchnia rampy i podjazdu. 3.2.5.1. Wykonanie podbudowy pod betonową nawierzchnię. 3.2.5.2. Ułożenie warstwy poślizgowej pod betonową nawierzchnię. 3.2.5.3. Wykonanie betonowej nawierzchni rampy (54,0x7,5m = 405,0m2) i podjazdu (10,0 x 3,5m = 35,0m2). 3.2.5.4. Zatarcie nawierzchni betonowej. 3.2.5.5. Wykonanie dylatacji nawierzchni betonowej. 3.2.5.6. Wypełnienie szczelin dylatacyjnych masą zalewową. 3.2.6. Krawężniki. 3.2.6.1. Wykonanie rowków pod ławy krawężnikowe. 3.2.6.2. Wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem. 3.2.6.3. Ułożenie krawężników betonowych wtopionych o łącznej długości 74,00 mb. 3.2.7. Oznakowanie. 3.2.7.1. Montaż słupka z rur stalowych do znaków drogowych. 3.2.7.2. Montaż znaku informującego o dopuszczalnym obciążeniu rampy. 3.3. ROZJAZDY ZWYCZAJNE. 3.3.1. Rozbiórka dwóch kolejowych rozjazdów zwyczajnych o skosie 1:9, promieniu 190 m, z szyn typu 8 na podrozjezdnicach stalowych (rozjazdy nr 101 i nr 112). 3.3.2. Rozbiórka kolejowego rozjazdu zwyczajnego o skosie 1:9, promieniu 190 m, z szyn typu S-49 na podrozjezdnicach drewnianych (rozjazd nr 103). 3.3.3. Usuwanie wierzchniej warstwy podsypki z tłucznia z rozebranych rozjazdów zwyczajnych w ilości 61,01 m3. 3.3.4. Wykonanie koryta w podsypce (po uprzednim zdjęciu toru) dla układania trzech podrozjezdnic zwyczajnych, bez oczyszczania podsypki ze żwiru odsiewanego lub grysu. 3.3.5. Układanie trzech rozjazdów zwyczajnych typu S-49, skos 1:9, promień łuku 190 m, na podrozjezdnicach drewnianych. 3.3.6. Regulacja niwelety trzech rozjazdów zwyczajnych o promieniu 190m z szyn S-49, na podrozjezdnicach drewnianych i podsypce tłuczniowej. 3.3.7. Balastowanie trzech rozjazdów zwyczajnych na podsypce z tłucznia. 3.3.8. Transport elementów stalowych z rozbiórki rozjazdów zwyczajnych na składowisko Wojskowej Administracji Koszar w Duninowie na odległość do 1 km. 3.3.9. Transport wymienionych podrozjezdnic drewnianych na składowisko Wojskowej Administracji Koszar w Duninowie na odległość do 1 km. 3.3.10. Utylizacja podrozjezdnic drewnianych po wymianie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.41.00 - Budowa kolei 75.10.00.00 - Usługi administracji publicznej 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 30 300,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 13.07.2012r. do godz. 10.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualna Decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska dla przedsięwzięć i zdarzeń na terenach zamkniętych zatwierdzającą przedstawiony przez Wykonawcę program gospodarki następującymi odpadami: gruz betonowy z rozbiórki (kod odpadu: 17 01 01) oraz drewno (kod odpadu: 17 02 01).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Formularz nr 3; Wykonawca wykaże doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że jako główny Wykonawca wykonał co najmniej: a) jedną budowę, przebudowę, lub remont obiektów i nawierzchni kolejowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi przedstawic wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - Formularz nr 4. 2. Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Formularz Nr 5; 3. Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Formularz nr 6; 4. Wyknoawca musi wykazać, że że dysponuje kierownikiem budowy i kierownikami robót, którzy posiadają uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu zawodowego: a) kierownik budowy - w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - bez ograniczeń; b) pracownicy biorący udział w zadaniu; 5. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantami przewidzianymi do realizacji przedsiewzięć ochronnych w obiektach wojskowych: a) projektantem o specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 6. Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł (brutto). Na potwierdzenie w/w warunku należy załaczyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Formularz nr 7;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz nr 1 i 1 a; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku spełnienia przez Wykonawcę warunków negatywnych - Formularz Nr 2; 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz nr 8; 4. tabela elementów scalonych - Formularz nr 9; 5. wycena elementów dokumentacji projektowej - Formularz Nr 10.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1) ustalonego terminu umowy w przypadku zaistnienia niezależnych od Wykonawcy przeszkód, w szczególności działanie siły wyższej (np. katastrofalne działania przyrody); 2) ustalonej kwoty umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego, 3) ustalonego terminu umowy, w przypadku gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie przedmiotu umowy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wydłużenia się terminu uzgodnienia przewidzianych w § 2 pkt. 3 pod warunkiem, że przedłużenie ww. terminów nie jest zawinione przez Wykonawcę. 5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia, określonych w KPA oraz w przepisach szczegółowych, terminów do uzyskania decyzji administracyjnych, w tym zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania pozwolenia na budowę pod warunkiem, że przedłużenie ww. terminów nie jest zawinione przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław -pok. 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - kancelaria pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.