Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Wieluń: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu
w okresie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 225612 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, fax. 043 8431452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdwielun.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 oraz spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełnianie wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; c) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( na formularzu Nr1), d) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje oferent (na formularzu Nr2),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdwielun.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7 pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009 - SAMOCHÓD JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośnik pługo-piaskarek - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009 - SAMOCHÓD JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośnik pługo-piaskarek - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009 - SAMOCHÓD STAR ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośnik pługo-piaskarek - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009 - SAMOCHÓD STAR ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośnik pługo-piaskarek - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009 - SAMOCHÓD JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośnik pługów średnich - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009 - SAMOCHÓD JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośnik pługów średnich - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009 - ładowarka 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009 - ładowarka - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009 - równiarka - 3 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2008/2009 - równiarka - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Modernizacja elewacji budynku Warsztatów Gastronomicznych przy Zespole Szkół nr 1 w Wieluniu
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Usługi w zakresie serwisu oprogramowania AMMS i Infomedica producenta Asseco Poland S.A.
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.