eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrennaBudowa parkingu w Górkach Wielkich.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-19

Brenna: Budowa parkingu w Górkach Wielkich.
Numer ogłoszenia: 225535 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186299 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna, ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu w Górkach Wielkich..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu w Górkach Wielkich, zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą, opracowaną przez KOSZT-BUD Zakład Usług Projektowo-Kosztorysowych i Nadzoru Inwestorskiego Dariusz Majer ul. gen. Ziętka 18c/12 w skład której wchodzą: 1/ Projekt budowlano-wykonawczy budowy parkingu w Górkach Wielkich 2/ Projekt odprowadzenia wód deszczowych z powierzchni parkingu w Górkach Wielkich stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Zadanie obejmuje w szczególności: Wykonanie parkingu na 55 miejsc postojowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych. Prace obejmują, remont nawierzchni istniejącego na tym terenie parkingu, poprzesz ułożenie nowej nawierzchni asfaltobetonowej i kostki brukowej oraz wykonanie odwodnienia terenu z odprowadzeniem wód poprzez seperator do potoku Wschodnica. Kanalizacja deszczowa: - rury PCV O 200 mm - 77,74 mb oraz O 250 - 7,59 mb Wpusty deszczowe uliczne z osadnikiem ( 5 szt ). Studnie kanalizacyjne inspekcyjne O 600 z kinetą ( szt 2 ) oraz O 1000 - 1 szt Seperator koalescencyjny ze zintegrowanym osadnikiem Nawierzchnia asfaltowa - 662,4 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej - 351,6 m2 Szczegółowy zakres robót określa: 1/ Projekt techniczny budowlano - wykonawczy - Załącznik nr 9 do SIWZ 2/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 11 do SIWZ 3/ Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ . 3. Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. nr 26 od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530., w piątek od 800 do 1600. 4. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę, - wykonanie wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, - po zakończeniu robót uporządkowania terenu najpóźniej w ciągu 14 dni, - usunięcia na własny koszt skutków awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę, - złożenia w dwóch egzemplarzach operatu powykonawczego, zawierającego Dziennik Budowy, oświadczenie kierownika budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, protokoły badań i sprawdzeń ( skrzyżowania z podziemnym uzbrojeniem terenu,), deklaracje zgodności, atesty, wyniki pomiarów, badań, instrukcje eksploatacyjne, protokoły pomontażowe, gwarancje i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EDAR Mucha Artur, Leśna 417, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222231,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210677,02

  • Oferta z najniższą ceną: 210677,02 / Oferta z najwyższą ceną: 266787,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.