Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Chrzanów: Wykonywanie konserwacji i napraw klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Chrzanowie
- ul. Oświęcimska 12, 14 i 19 oraz w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu
- ul. Chopina 13, Wadowicach - ul. Teatralna 3 i Suchej Beskidzkiej
- Rynek 12.
Wykonywanie konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej w Oddziale
w Chrzanowie znajdującej się na Sali Obsługi Klienta.
Numer ogłoszenia: 225513 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie , ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233004, faks 032 6232997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie konserwacji i napraw klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Chrzanowie - ul. Oświęcimska 12, 14 i 19 oraz w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu - ul. Chopina 13, Wadowicach - ul. Teatralna 3 i Suchej Beskidzkiej - Rynek 12. Wykonywanie konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej w Oddziale w Chrzanowie znajdującej się na Sali Obsługi Klienta..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie konserwacji i napraw klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Chrzanowie - ul. Oświęcimska 12, 14 i 19 (8 szt.) oraz w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu - ul. Chopina 13 (1 szt.), Wadowicach - ul. Teatralna 3 (3 szt.) i Suchej Beskidzkiej - Rynek 12 (1 szt.). Wykonywanie konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej w Oddziale w Chrzanowie znajdującej się na Sali Obsługi Klienta..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (warunki podmiotowe): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie lub aktualnie wykonują: a) co najmniej jedną umowę na wykonywanie konserwacji i napraw co najmniej 6 szt. klimatyzatorów trwającą przez co najmniej 6 miesięcy (w przypadku złożenia oferty na część pierwszą zamówienia); b) co najmniej jedną umowę na wykonywanie konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej trwającą przez co najmniej 6 miesięcy (w przypadku złożenia oferty na część drugą zamówienia); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) jeżeli dotyczy - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) wykazu umów wymaganych przez Zamawiającego wykonanych lub aktualnie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykaz powinien zawierać przedmiot usługi (tj. wskazanie, że umowa dotyczyła konserwacji i napraw klimatyzatorów i określenie ilości sztuk klimatyzatorów objętych umową albo wskazanie, że umowa dotyczyła konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej), daty wykonania oraz wskazanie odbiorców; d) referencji, opinii itp. potwierdzających, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane / są wykonywane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (metodą spełnia/nie spełnia). 6. Ponadto o udzielenie zamówienia w części drugiej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunek przedmiotowy tj. wezmą udział w wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia. Zamawiający organizuje wizję lokalną w Chrzanowie w dniu 9.12.2009 r. o godz. 10.00 (zbiórka przy wejściu głównym do sektora A). Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej w miejscach wykonywania zamówienia (metodą spełnia/nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców; 2) jeżeli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy / Wykonawcom potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dokument może być złożony w formie oryginału (wówczas musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów składających to zobowiązanie) lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty muszą być złożone przez wszystkich Wykonawców); 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty muszą być złożone przez wszystkich Wykonawców); uwaga: w przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników; 5) wykaz umów wymaganych przez Zamawiającego wykonanych lub aktualnie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykaz powinien zawierać przedmiot usługi (tj. wskazanie, że umowa dotyczyła konserwacji i napraw klimatyzatorów wraz z określeniem ilości sztuk klimatyzatorów objętych umową albo wskazanie, że umowa dotyczyła konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej), daty wykonania oraz wskazanie odbiorców - dokument musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców; 6) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane / są wykonywane należycie (referencje, opinie itp.) - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców; 7) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego tj. oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia - oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oferta powinna zawierać dokumenty wymienione w pkt. 11 SIWZ (w zależności od tego czy ofertę złoży Wykonawca samodzielnie czy też wspólnie z innymi Wykonawcami), z tym że zamiast dokumentów określonych w pkt. 11 ppkt 2 lit. c i d SIWZ Wykonawca musi złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej Wykonawca musi złożyć dokument zawierający oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w zakresie braku zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. oby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403B..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403B..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie konserwacji i napraw klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Chrzanowie - ul. Oświęcimska 12, 14 i 19 oraz w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu - ul. Chopina 13, Wadowicach - ul. Teatralna 3 i Suchej Beskidzkiej - Rynek 12..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie konserwacji i napraw klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Chrzanowie - ul. Oświęcimska 12, 14 i 19 (8 szt.) oraz w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu - ul. Chopina 13 (1 szt.), Wadowicach - ul. Teatralna 3 (3 szt.) i Suchej Beskidzkiej - Rynek 12 (1 szt.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej w Oddziale w Chrzanowie znajdującej się na Sali Obsługi Klienta..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej w Oddziale w Chrzanowie znajdującej się na Sali Obsługi Klienta..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5, 50.73.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa sprzętu okulistycznego
- Dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych i krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie oraz Inspektoratów ZUS w Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- Budowa placu zabaw w Parku Miejskim w Chrzanowie.
- "Przebudowa drogi gminnej nr 108843L w m. Chrzanów Pierwszy"
- Modernizacja (przebudowa) drogi wewnętrznej na działce gminnej nr 2905 w Płazie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie obsługi urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z wymiana filtrów w USK Nr 1 w Lublinie
- Przegląd, czyszczenie, dezynfekcja instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Wykonywanie przeglądów i konserwacja instalacji i urządzeń w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie
- Wykonywanie nadzoru, konserwacji i dokonywanie napraw oraz usuwanie awarii systemów wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz agregatów chłodniczych w budynkach 10 WSKzP - SPZOZ w Bydgoszczy
- Świadczenie usług serwisu, konserwacji, przeglądu technicznego oraz napraw awaryjnych urządzeń mroźni w Terenowej Stacji WCKiK w Gdańsku.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.