Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Wrocław: dostawa ryb
Numer ogłoszenia: 225510 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946, ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, fax 071 7663701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ryb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Oryginalny kod CPV: 15.21.10.00 - Filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.21.11.00 - Świeże filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.11.00 - Świeże filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Kod CPV wg słownika 2008: 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Oryginalny kod CPV: 15.23.20.00 - Ryby solone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.20.00 - Ryby solone Oryginalny kod CPV: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.40.00 - Ryby wędzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium za całość zamówienia wynosi 1 355,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt pięć złotych 00/100) przy czym dla poszczególnych części wadium wynosi: część 1 - 190,00zł; część 2 -610,00 zł;część3 -45,00 zł, część 4 - 260,00 zł, część 5-250,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) 6.1.2. oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); 6.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.4. aktualną decyzję dla wykonawcy wystawioną przez Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu określająca rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaj produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2006 r nr 17 poz. 127) lub decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7 pkt. a, b ustawy z dnia 29.01.2004r o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego Dz.U. 2004r nr 33 poz. 288z późn. zm.), a przypadku kontroli żywności sprawującego nadzór, jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna, decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (art. 27 ust. 2 w zw. z art. 3 ust. 10 ustawy z dnia 11.05.2001 r o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2005 r nr 31 poz. 265 z późn. zm.) lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do produkcji i ( lub) wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nie objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej określającą rodzaj i zakres działalności (art., 61 i 62 ust.2 ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. nr 171 poz. 1225), (dotyczy zakładów , które produkują lub wprowadzają do obrotu żywności), 6.1.5. dokument wystawiony dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) lub certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikująca, stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP; PODSTAWA PRAWNA: ustawa z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171 poz. 1225) lub ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2006 r nr 17 poz. 127), (dotyczy zakładów , które produkują lub wprowadzają do obrotu żywności); 6.1.6. pisemna zgoda na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych w trakcie przyjmowania dostaw przez Służby Dyżurne Jednostek Wojskowych (na załączniku nr 3) ; 6.1.7. oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje dostawę przedmiotu zamówienia w odpowiednich ilościach do jednostek wojskowych zgodnie ze składanymi zamówieniami (na zał. nr 3); 6.1.8. oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (m.in. szkolenie poligonowe, szkolenie rezerw osobowych, osiąganie wyższych stanów gotowości bojowej), zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień oraz dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie całego kraju (na zał. nr 3); 6.1.9 Oświadczenie Wykonawcy o dostarczaniu przedmiotu zamówienia od producenta (i / lub podmiotu wprowadzającego żywność do obrotu) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno - sanitarne ( dotyczy wykonawcy, który sam nie jest producentem przedmiot zamówienia i/lub podmiotem wprowadzającym żywność do obrotu) ( na zał. nr 4) 6.1.10 oświadczenie Wykonawcy w przypadku powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom (patrz pkt 3.7 SIWZ)- na zał. nr 5 6.1.11 dowód wniesienia wadium; 6.1.12. pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego JW 1946 ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego JW 1946 ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław budynek 13 pok.113 - kjancelarija jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ryby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ryb o wartości szacunkowej 9266,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.21.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa ryb.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ryb o szacunkowej wartości zamówienia 30680,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa ryb.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ryb o szacunkowej wartości zamówienia 2 240,00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.23.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa ryb.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ryb o szacunkowej wartości zamówienia 13270,00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.23.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa ryb.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ryb o szacunkowej wartościu zamówienia 12 332,00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Michałowie
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2025
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026"
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026"
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.