eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › budowa ronda w ciągu ulicy 1 Aaja - Kłodnicka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-28

POZYCJA 22550

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: budowa ronda w ciągu ulicy 1 Aaja - Kłodnicka

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Grzegorz Soluch, Plac Jana Pawła II Nr 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2488281, fax 032 2487348, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ronda w ciągu ulicy 1 Aaja - Kłodnicka. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: budowę kompaktowego ronda o średnicy zewnętrznej 40m wraz z przebudową istniejących wlotów i przebudową istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego kolidującego z projektowanym zagospodarowaniem skrzyżowania zlokalizowaną w Rudzie Śląskiej - Halembie w ciągu ulic 1 Maja, Kłodnicka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ruda Śląska - dzielnica Halemba, w ciągu ulic 1 Maja - Kłodnicka. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.28 - Ronda Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 546 087,74 euro - łącznie z przewidywanymi zamówieniami uzupełniającymi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30 000 PLN lub 7 141,33 euro. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie poniższych warunków Wykonawcy wykazują łącznie): a) profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia, a przedmiotem działalności gospodarczej Wykonawcy są Roboty w zakresie budowy dróg, b) dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 20 pracowników. b) posiadać następujące narzędzia i urządzenia: 1 koparkę samobieżną, 1 ładowarkę samobieżną, żuraw samochodowy o nośności min.6,0 t, 1 frezarkę do nawierzchni, 1 walec drogowy wibracyjny średni, 1 walec drogowy wibracyjny ciężki, 1 skrapiarkę, 1 układarkę mas mineralno-asfaltowych o szer. Min. 4,5 m., 1 przenośną drogową sygnalizację świetlną, 2 zagęszczarki płytowe, 1 piłę do cięcia nawierzchni. c) wskaże do wykonania / uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby / podmioty, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, uwzględniając zapis punktu 8.2 b) SIWZ, niezbędne do wykonania zamówienia: - przynajmniej 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności drogowej, która będzie pełnić rolę kierownika budowy, - przynajmniej 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, która będzie pełnić rolę kierownika robót, - przynajmniej 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, , która będzie pełnić rolę kierownika robót, - przynajmniej 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, która będzie pełnić rolę kierownika robót. Wszystkie wyżej wymienione osoby muszą być członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku zaproponowania osób, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza. d) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, licząc wstecz od terminu składania i otwarcia ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych, których przedmiotem była budowa, modernizacja lub remont kapitalny dróg o wartości każdej z nich co najmniej 1 000 000,00 PLN 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 latach (2003-2005) jego obrót wyniósł nie mniej niż 3.000.000,00 PLN w każdym roku. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej wartości zamówienia lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca winien dołączyć: 1) Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy wg załączonego do IDW wzoru - Załącznik nr 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich za wyjątkiem pkt 9.2.2 gdzie wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza. b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 48 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): ) informację przedstawiającą przeciętną ilość zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej IDW, ) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 6).Wykaz powinien zawierać co najmniej te osoby, które spełniają warunek udziału w postępowaniu. ) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IDW, ) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, licząc wstecz od terminu składania i otwarcia ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie, modernizacji lub remoncie kapitalnym dróg , z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 7). Wykaz musi zawierać co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych określonych powyżej.W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość kontraktów należy również przedstawić w EURO[1]. Do wykazu robót budowlanych należy załączyć dokumenty potwierdzające (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: a) bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego, dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo, Wykonawca powinien załączyć do oferty informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, przygotowaną na podstawie ww. dokumentów na druku załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik nr 8). Dane w informacji należy przedstawić w PLN . Wykonawca spoza Polski przedstawia dokumenty w EURO i PLN. Wartości w EURO[2] należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP .W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. b) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości określonej w punkcie 8.4. b) niniejszej IDW, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. c) Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć aktualną na okres realizacji zamówienia polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa - 92% warunki gwarancji - 8% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.06.2006, cena - 380 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 10.08.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2006, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego, sala 211.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, PROJEKT PHARE 2003/005-710.01.02 Inicjatywa III Małe projekty infrastrukturalne w gminach hutniczych, projekt 2003/005-710.01.02.RU.01 Budowa ronda w ciągu ul. 1 maja - Kłodnica". 2) Data wysłania ogłoszenia: 18.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.