eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielina › Dostawa mebli i sprzętu medycznego dla nowego budynku SP ZOZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Zielina: Dostawa mebli i sprzętu medycznego dla nowego budynku SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 225493 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek , Moszna ul. Zamkowa 1, 47-370 Zielina, woj. opolskie, tel. 077 4669678, faks 077 4668400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszna-zamek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.moszna-zamek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i sprzętu medycznego dla nowego budynku SP ZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.50.00.00-7, 33.10.00.00-1, 45.40.00.00-1, 39.20.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości Część I - 13 000 zł ( słownie złotych: trzynaście tysięcy 00/100 ), Część 2 - 1 800 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc osiemset 00/100 ), Część 3 - 400 zł ( słownie złotych: czterysta 00/100 ), Część 4 - 5 800 zł ( słownie złotych: pięć tysięcy osiemset 00/100 ), Część 5 - 600 zł ( słownie złotych: sześćset 00/100 ). Formy wniesienia wadium reguluje art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy Pzp).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy Pzp).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy Pzp).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy Pzp).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w niniejszej specyfikacji przez oferowane materiały, towary i wyroby (art. 25 ust. 1 ustawy Pzp) odpowiednio dla oferowanej części zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 2.1 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin gwarancji - ponad 24 miesiące - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana stawek podatku VAT lub innych stawek oraz kwot opłat o charakterze publiczno-prawnym nie stanowi podstawy do zmiany wartości umowy. 2. Terminy realizacji Umowy mogą ulec zmianie wyłącznie z następujących powodów: a) działania siły wyższej - maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi działania siły wyższej. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań. b) opóźnionego przekazania budynku SP ZOZ Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.moszna-zamek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 47-370 Zielina, Moszna, ul. Zamkowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 47-370 Zielina, Moszna, ul. Zamkowa 1 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: (1) Część 1 Meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Meble Pokojowe; Pakiet 2 - Meble tapicerowane; Pakiet 3 - Meble gabinetowe; Pakiet 4 - Meble biurowe; Pakiet 5 - Meble medyczne; Pakiet 6 - Meble pozostałe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - ponad 24 miesiące - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble Metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy gospodarcze, ubraniowe, kasa pancerna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - ponad 24 miesiące - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble Kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły, szafy, zlewy, wózki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - ponad 24 miesiące - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobne wyposażenie i akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pościel, naczynia kuchenne, wieszaki, lustra, kosze na śmieci, zestawy do sprzątania i inne drobne akcesoria..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - ponad 24 miesiące - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt Medyczny ogólnego przeznaczenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw ratownictwa medycznego PSP R-1, elektrokardiograf, defibrylator, Aparat do mierzenia poziomu glukozy, cholesterolu i trójglicerydów oraz urządzenia i wyposażenie wraz z instalacją obejmującą pierwsze uruchomienie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - ponad 24 miesiące - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.