Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Piotrków Trybunalski: BIEŻĄCA NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ PRZYSTANKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 225416 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax. 044 7329253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCA NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ PRZYSTANKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia W zakresie bieżącej naprawy i konserwacji urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej, tj. wiat, konstrukcji przystankowych, ławek, koszy przewiduje się następujące roboty: 1.Konserwacja konstrukcji przystankowej wykonanej z rur 60 mm i kształtowników 80 x 50 mm. Usunięcie starej farby i rdzy, malowanie oczyszczonej konstrukcji farbą podkładową i dwukrotnie farbą nawierzchniową olejną czerwoną. 2.Wykonanie nowej konstrukcji przystankowej z jednej rury ocynkowanej 60 mm. 3.Wykonanie nowej konstrukcji przystankowej z dwóch rur 60 mm i kształtowników 80 x 50 oraz pomalowanie na kolor czerwony. 4.Konserwacja tablic ze znakiem D -15 poprzez usunięcie rdzy, malowanie farbą olejną i naklejenie nowego w miejsce zniszczonego emblematu oraz zamontowanie na konstrukcji przystankowej. 5.Konserwacja tablic rozkładowych poprzez usunięcie rdzy, malowanie dwukrotnie farbą olejną białą. 6.Wykonanie nowych tablic rozkładowych z blachy zwykłej grubości 2 mm z zabezpieczeniem farbą podkładową i dwukrotnie emalią nawierzchniową białą. 7.Wykonanie nowych tablic na znak D-15 o wym. 0,59 x 0,60 m z blachy zwykłej grubości 2 mm z zabezpieczeniem farbą podkładową oraz dwukrotnie olejną białą nawierzchniową. Naklejenie nowego emblematu znaku D-15 oraz zamontowanie na konstrukcjach i wiatach przystankowych. 8.Wykonanie nowych tablic z blachy (na znak D -15) o wymiarach 0,59 x 0,60 m ze stali kwasoodpornej nierdzewnej grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) z naklejeniem nowego emblematu znaku D-15 oraz zamontowanie na konstrukcjach i wiatach przystankowych. 9.Wykonanie nowych tablic z blachy (na znak D-15) wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków (Dz.U.220,poz. 2181) o wymiarach 0,60 x 0,60 m ze stali kwasoodpornej nierdzewnej grubości 2 mm (symbol 1H18N9T)z naklejeniem nowego emblematu znaku D-15 oraz zamontowanie na konstrukcjach i wiatach przystankowych. 10.Wykonanie tablic informacyjnych ze stali kwasoodpornej nierdzewnej grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) pod znak D-15. 11.Zdemontowanie tablicy rozkładowej, zamontowanie nowej ze stali nierdzewnej o grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) z uprzednim malowaniem farbą nawierzchniową białą i zamontowanie. 12.Naprawa uszkodzonej konstrukcji przystankowej poprzez prostowanie rur lub kształtowników. 13.Naprawa uszkodzonej konstrukcji przystankowej poprzez prostowanie rur lub kształtowników z uprzednim wykopaniem z miejsca posadowienia. 14.Ustawienie konstrukcji po naprawie w miejscu uprzedniej lokalizacji. 15.Ustawienie konstrukcji przystankowej w nowym miejscu z uprzednim wykonaniem wykopu 80 x 50 x 110 cm z powierzchniowym zabetonowaniem (grubość min. 7 cm) lub ułożenie istniejących płyt chodnikowych, kostki betonowej. 16.Usunięcie (wykopanie) konstrukcji przystankowej z miejsca posadowienia. 17.Ustawienie koszy na odpady komunalne usytuowane w obrębie miejsca przystankowego w wykopie 40 x 40 x 60 cm z powierzchniowym zabetonowaniem grubości min. 5 cm lub ułożeniem istniejących płyt chodnikowych lub kostki betonowej. 18.Naprawa skorodowanych lub uszkodzonych koszy na odpady komunalne tj. prostowanie, zamontowanie nowego dna kosza oraz czyszczenie ze starej farby i rdzy, dwukrotne malowanie farbą olejną. 19.Konserwacja elementów drewnianych ławek (betonowo drewnianych) wolno- stojących na miejscach przystankowych, dwukrotne malowanie farbą olejną zieloną. 20.Naprawa i konserwacja ławek (betonowo drewnianych) wolnostojących na miejscach przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin oraz dwukrotne malowanie farbą olejną zieloną. 21.Ustawienie ławek betonowo-drewnianych na wyznaczone miejsce przystankowe. 22.Wykonanie podstawy betonowej ławki. 23.Przestawienie wiaty typ metalowo oszklony, metalowej, MKCafe, Kami i Gamma z miejsca przystankowego na nowe wyznaczone miejsce przystankowe. 24.Usunięcie wiat typ: metalowo-oszklony, metalowej, MKCafe, Kami i Gamma z miejsca posadowienia i przewiezienie na wyznaczone miejsce składowania. 25.Malowanie wiat murowanych (wewnątrz i na zewnątrz) farbą emulsyjną przeznaczoną do malowania zewnętrznego z uprzednim uzupełnieniem brakujących fragmentów tynku. 25a. Wymiana poszycia dachu blachą trapezową ocynkowaną. 25b. Wymiana fartucha okalającego dach. 26.Konserwacja dachów wiat przystankowych pokrytych blachą środkami do tego przeznaczonymi. 27.Malowanie farbą czerwoną dachów wiat przystankowych wykonanych z tworzywa. 28.Konserwacja elementów drewnianych ławek wewnątrz wiat przystankowych oraz dwukrotne malowanie farbą olejną (kolor wg wskazań zamawiającego). 29.Naprawa i konserwacja ławek wewnątrz wiat przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin oraz dwukrotne malowanie farbą olejną (kolor wg wskazań zamawiającego). 30.Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie wiat przystankowych metalowych farbą olejną czerwoną (oraz wiat metalowo-oszklonych zabudowanych blachą) z uprzednim usunięciem starej farby i rdzy. 31.Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie wiat przystankowych metalowo -oszklonych farbą olejną czerwoną z uprzednim usunięciem starej farby i rdzy. 32.Naprawa wiat przystankowych typ metalowo oszklony, metalowy poprzez wymianę skorodowanych części nośnych z kształtowników stalowych (wycięcie skorodowanego odcinka konstrukcji i zamontowanie nowego): a)o profilu 40x40 mm, b)o profilu 50x50 mm, c)o profilu 60x60 mm. 33.Zabudowa poprzez oblachowanie części wiaty przystankowej: a)blachą zwykłą 1 mm, b)blachą zwykłą o grubości 1,5 mm, c)blachą ocynkowaną 1,5 mm, d)blachą nierdzewną 1,5 mm. 34.Likwidacja wiat przystankowych wraz z pocięciem i przewiezieniem na złomowisko: a)typ Kaliski, b)typ metalowo-oszklony, c)typ metalowy. 35.Naprawa wiaty przystankowej typ KALISKI II(2 daszki): a)czyszczenie daszków wiat ze starej farby oraz malowanie na kolor żółty farbą olejną z jednoczesnym wzmacnianiem łączenia daszków, w tym malowanie siedzisk), b)czyszczenie konstrukcji nośnych (rur) ze starej farby i rdzy oraz malowanie farbą olejną czerwoną, c)naprawa siedzisk zamontowanych na konstrukcjach nośnych wiat, d)wymiana uszkodzonych daszków (na daszki będące w depozycie Zamawiającego). 36.Ustawienie wiaty przystankowej typ KALISKI II w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego z dowozem z miejsca składowania lub demontażu. 37.Demontaż wiat przystankowych typ KALISKI II z dowozem na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. 38.Naprawa wiat przystankowych typ KAMI (przejęte od RUCH SA): a)zabudowa poprzez oblachowanie dolnej oszklonej (części wiaty blachą nierdzewną grubości 2 mm (symbol 1H18N9T), b)zamontowanie w pozostałej ? wysokości (otworów po szybach, pleksi, kasetonach reklamowych) szyby ze szkła bezpiecznego gr. 4mm x folia x szyba 4 mm z uszczelnieniem SILIKONEM, c)wykonanie zabezpieczeń oblachowania i szyb kątownikiem 20 x 20 mm z zamocowaniem nitami zrywanymi grubości 4 mm (stalowe), d)konserwacja dachu poprzez malowanie farbą olejną czerwoną, e)wykonanie nowych poprzecznych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat z profili stalowych 40x40,f) wykonanie nowych pionowych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat z profili stalowych 30 x 20 mm 39.Konserwacja gablot rozkładowych zamontowanych wewnątrz wiat. 40.Naprawa gablot rozkładowych usytuowanych w wiatach przystankowych. 41.Naprawa gablot reklamowych usytuowanych w wiatach przystankowych typ MK Cafe: a)uzupełnienie brakujących szyb o grubości 5 mm z uszczelnieniem Silikonem, b)wykonanie tablicy z poliwęglanu spienionego z zainstalowaniem w gablotach reklamowych, c)wymiana profilu aluminiowego 40 x 20 mm, d)naprawa oświetlenia - wymiana świetlówek 36 W = 120 cm, e)wymiana profilu aluminiowego 180 x 25 mm stanowiącego obudowę reklamy. 42.Naprawa i konserwacja kasetonów rozkładowych zamontowanych na wiatach i konstrukcjach przystankowych. 43.Uzupełnienie brakujących obudów z poliwęglanu litego grubości 5 mm. 44.Uzupełnienie brakujących szyb w wiatach przystankowych i kasetonach rozkładowych z uprzednim oczyszczeniem pozostałości (kit, silikon, szkło) szybą grubości 5 mm z uszczelnieniem SILIKONEM. 45.Uzupełnienie brakujących szyb w wiatach przystankowych z uprzednim oczyszczeniem pozostałości (kit, silikon, szkło) szybą bezpieczną 4 mm szyba (folia) 4 mm szyba z uszczelnieniem SILIKONEM. 46.Mycie szyb środkami chemicznymi przeznaczonymi do usuwania zanieczyszczeń (namalowań). 47.Naprawa wiat przystankowych aluminiowych typ GAMMA zlokalizowanych na miejscu przystankowym komunikacji miejskiej Piotrkowa Trybunalskiego: a)naprawa uszkodzonego pokrycia dachowego 5,00 x 1,60 m wykonanego z poliwęglanu litego lub poliwęglanu komórkowego na nowy poliwęglan komórkowy gr. 6 mm, b)zamontowanie (podczas naprawy poszycia) dodatkowych wzmocnień międzyprzęsłowych z profili zamkniętych 30 x 25 mm z zabezpieczeniem płaskownikiem aluminiowym 40 x 3 mm, c)uzupełnienie brakujących zabezpieczeń (kątowników aluminiowych 30 x 25 mm) naprawianego oblachowania i szyb z zamocowaniem nitami zrywanymi grubości 4mm (stalowe), d)wymiana zdewastowanej blachy gr. 2 mm, tworzącej obudowę wiaty (blacha nierdzewna), e)prostowanie lub wymiana odkształconych aluminiowych elementów nośnych konstrukcji (wycięcie uszkodzenia i przyspawanie uszkodzonego odcinka profilu aluminiowego) oraz pomalowanie powstałych uszkodzeń i zadrapań farbą o istniejącym kolorze. 48.Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie konstrukcji i obudowy wiat przystankowych typ Gamma aluminiowych farbą olejną czerwoną z uprzednim usunięciem starej farby. 49.Wykonanie tablic rozkładowych z poliwęglanu spienionego z zainstalowaniem w gablotach rozkładowych. 50.Wykonanie tablic rozkładowych z plexi (kolor biały), z zainstalowaniemw gablotach rozkładowych. 51.Umieszczanie reklam w panelach reklamowych. 52.Ustawienie wiat przystankowych typ metalowo-oszklonych, metalowej, MK Cafe, Kami, Gamma w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającegoz dowozem z miejsca składowania lub demontażu. 53.Wykonanie gablot reklamowych w tylnych częściach wiat przystankowych zabudowanych blachą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANEIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, póz. 1655) 1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: A)W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE OSOBĄ ZDOLNĄ DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA wymaga się załączenia dokumentów dla SPAWACZA potwierdzających, iż wskazana przez Wykonawcę do tej funkcji osoba posiada stosowne uprawnienia tj: a) świadectwo z egzaminu spawacza - tzw. certyfikat b) aktualną książeczkę spawacza w zakresie spawania elektryczno - gazowego (należy załączyć: - kopię świadectwa ukończenia egzaminu spawacza - tzw. certyfikatu, - kserokopię aktualnej książeczki spawacza w zakresie spawania elektryczno-gazowego wraz z kserokopią dowodu osobistego wskazanej osoby) B) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE POTENCJAŁEM TECHNICZNYM DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ, IŻ DYSPONUJE MIĘDZY INNYMI: -środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia, -spawarką, -szlifierką, -nitownicą, -agregatem prądotwórczym, -gazami technicznymi, -kompresorem, -zapleczem warsztatowym z wyposażeniem ślusarsko - lakierniczym, -zapleczem o powierzchni pozwalającej na składowanie urządzeń i wiat przystankowych przeznaczonych do napraw. Uwaga ! W przypadku samochodów powyżej 3,5 T wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty zaświadczenie/ zezwolenie na przewozy drogowe na potrzeby własne wydane przez stosowny miejscowo i rzeczowo dla siedziby Wykonawcy organ. C)W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA DOŚWIADCZENIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, USŁUG (min. 2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, póz. 1655). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 2.oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4.oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne; 5.wykaz potencjału technicznego; UWAGA ! W PRZYPADKU SAMOCHODÓW POWYŻEJ 3,5 T WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZU ZEZWOLENIE/ZASWIEDCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO I RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; 6.wykaz osób - należy załączyć wymagane dokumenty; 7.oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia zostaną przeszkolone w zakresie bhp. a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej; 8.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, USŁUG (min. 2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; UWAGA ! NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DOKUMENT/-Y POTWIERDZAJĄCY/-E, ŻE WYKAZANA/-E USŁUGA/-I PODOBNA/-E ZOSTAŁA/-Y WYKONANA/-E NALEŻYCIE 9.oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 10.oświadczenie o akceptacji wzoru umowy; 11.wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów; UWAGA! W/W WZÓR NALEŻY ZAŁĄCZYĆ NAWET JEŚLI WYKONAWCA NIE MA PARTNERA WPISUJĄC - NIE DOTYCZY; 12.pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15
DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, KTÓREGO WZÓR ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ MZDiK.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej Termomodernizacji i przebudowy Hali Sportowej Relax w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja Hali Sportowej Relax"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





