Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Pabianice: DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH UŻYWANYCH WRAZ Z TRANSPORTEM , ZAŁADUNKIEM , ROZLADUNKIEM DO MIASTA PABIANIC.
Numer ogłoszenia: 225371 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach , ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH UŻYWANYCH WRAZ Z TRANSPORTEM , ZAŁADUNKIEM , ROZLADUNKIEM DO MIASTA PABIANIC..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa płyt drogowych żelbetonowych używanych wraz z transportem ,załadunkiem , rozładunkiem do miasta Pabianic. Płyty o wymiarach : 300x100 , 300x125 , 300x150 o grubości 15-20 cm. Wytrzymałość płyt drogowych żelbetonowych powinna umożliwiać poruszanie się po niej pojazdów o masie całkowitej brutto ok. 50 000 kg. Płyty powinny posiadać atest lub inny równoważny dokument. Płyty używane : Nie powinny posiadać : - pęknięć , - ubytków - śladów napraw ( uzupełnienia betonem ubytków, spawania uchwytów montażowych) - wystających widocznych elementów zbrojenia płyt Powinny posiadać ; - co najmniej dwa dobre uchwyty montażowe umiejscowione po przekątnej płyty - płyta powinna być zbrojona krzyżowo stalą wg normy PN-82/H-93515 w strefie dolnej i górnej płyty 2. Nomenklatura CPV 44114200-4 44113700-2 3. Ilość : 900 m2 Zamawiający zastrzega sobie aby całkowita ilość ( 900 m2) zamówienia była dostarczona w jednakowej grubości ( czyli 900 m2 o grubości 15 cm lub 900 m2 o grubości 18 cm lub 900 m2 o grubości 20 cm).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleni zamówienie publicznego. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt VII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć : 1. Odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. oświadczenie że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 22 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1) 3. Oświadczenie , że spełnia wymagania określone art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2) 4. Oświadczenie - wyrażenie zgody na formę płatności przelewem ( załącznik nr 3) 5. Oświadczenie - zobowiązanie do terminowych dostawach ( załącznik nr 4 ) 6. Oświadczenie - o udzieleniu gwarancji na płyty drogowe żelbetonowe na okres 12 m-cy ( załącznik nr 5) 7. Atest lub inny równoważny dokument potwierdzający ,że płyty drogowe żelbetonowe wykonane są wg norm : BN-80/6775-03/01 Prefabrykaty budowlane z betonu. Elementy nawierzchni dróg, ulic, parkingów i torowisk tramwajowych. Wspólne wymagania. BN-80/6775-03/02 Prefabrykaty budowlane z betonu. Elementy nawierzchni dróg, ulic, parkingów i torowisk tramwajowych. Płyty drogowe 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 9. Oświadczenie ,że w cenie 1m2 płyty drogowej żelbetonowej uwzględniony jest transport , załadunek, rozładunek. ( załącznik nr 6).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
ul. Warzywna 1
95-200 Pabianice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ul. Warzywna 1 95-200 Pabianice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3308E - ul. Piłsudskiego od ul. Św. Rocha do ul. Partyzanckiej w Pabianicach
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - 2026 rok (II postępowanie)
- ZAPEWNIENIE W 2026 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Zorganizowanie i przeprowadzenie Zajęć wyrównujących szanse edukacyjne-korepetycje łącznie 360 godzin dla 25 uczestników projektu"Lepszy start"
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- Dostawa znaków drogowych.
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





