Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Jastrzębie-Zdrój: Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Szotkowickiej w Jastrzębiu Zdroju
Numer ogłoszenia: 225339 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji , Al. Piłsudskiego 60/B503, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Szotkowickiej w Jastrzębiu Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV z wydłużonym kielichem fi 400 -191,5 mb, fi 315 - 1589,5 mb , fi 200 - 51,5 mb - montaż studni z tworzywa fi 1000 - 70 kpl i studni fi400 z wpustami ulicznymi - 4 kpl - wymiana istniejącego przepustu fi 400 - 4 mb, - zabudowa wirowego separatora piasku z prefabrykatów betonowych i żelbetowych, - remont rowu otwartego o długości 146,5 , dno z korytek ściekowych 500x500x140, skarpy - płyty gładkie 500x500x70 , - umocnienie wylotów przepustu - inwentaryzacja geodezyjna , inspekcja telewizyjna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 20.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz udokumentuje, iż: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał min. 3 zadania o podobnym charakterze (kanalizacja sanitarna lub kanalizacja deszczowa) i wartości min. 500 000,00 zł brutto każde. 2) 2). dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy itp. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie) 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w zał. nr 3 wykazał osoby, którymi będzie dysponował), 8) uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjno -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowodami wpłaty potwierdzającym aktualne członkostwo (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tj. Dz. U. nr 5 poz. 42 z 2001 r. ze zmianami), 9) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat 10) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań podanych, (np. referencje czy protokoły odbioru końcowego), Uwaga! Przeliczenie wartości zadań podanych w euro odbywać się będzie wg kursu wprowadzonego właściwym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jastrzebie.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie Zdrój (opłata 11,85 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie Zdrój.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Dostosowanie budynku Publicznego Przedszkola nr 8 do potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie dokumentacji technicznej wymaganej do realizacji zadania
- "Oddymianie w przedszkolach - PP16" wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Dostosowanie budynku Publicznego Przedszkola nr 19 do potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie dokumentacji technicznej wymaganej do realizacji zadania.
- Dostosowanie budynku Publicznego Przedszkola nr 21 do potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie dokumentacji technicznej wymaganej do realizacji zadania
- Dostosowanie budynku Publicznego Przedszkola nr 5 do potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie dokumentacji technicznej wymaganej do realizacji zadania
- Budowa części oświetlenia przy ul. Skrzyszowskiej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- "Budowa ul. Daliowej w Kosakowie"
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.