Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-01
Głuchołazy: Zakup aparatu USG z 3 głowicami
Numer ogłoszenia: 225242 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA , ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4080159, faks 77 4393861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatu USG z 3 głowicami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu ultrasonograficznego z 3 głowicami: kardiologiczną, convex- do badań jamy brzusznej, liniową do badań naczyniowych i tarczycy dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. arkusz wymagań parametrowych, który stanowi integralną część SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewidziano wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości nie niższej niż wartość składanej oferty, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencje, protokoły końcowe odbioru) potwierdzających ich należyte wykonanie, zgodnie z załączonym wykazem,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis przedmiotu zamówienia w formie np. folderów i/lub prospektów i/lub katalogów i/lub instrukcji i/lub kart wyrobów i/lub informacji producenta i/lub etykiet oferowanego asortymentu itp. - w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego. Ww. opisy stanowić będą podstawę weryfikacji posiadania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań parametrowych zawartych w załączniku nr 1.1. do SIWZ; Certyfikat CE i/lub Deklaracja Zgodności - zgodne z dyrektywą Unii Europejskiej 93/42/EEC dla wyrobów medycznych i/lub dokumenty potwierdzające, że dany produkt jest wyrobem medycznym zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą o wyrobach medycznych w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cena może ulec zmianie tylko z przyczyn obiektywnych, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, podatek VAT zostanie zmieniony na aktualnie obowiązujący.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach
ul. Karłowicza 40
48 - 340 Głuchołazy
pokój nr 21 Zamówienia publiczne (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach ul. Karłowicza 40 48 - 340 Głuchołazy Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Arkusz wymagań parametrowych - załącznik nr 1.1. do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 3 do SIWZ; e) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a osoby fizyczne - oświadczenie, iż w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono jego upadłości oraz nie zawarto układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu przewidującego zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; f) Wykaz, iż Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości nie niższej niż wartość składanej oferty, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencje, protokoły końcowe odbioru) potwierdzających ich należyte wykonanie, zgodnie z załączonym wykazem, wzór - Załącznik nr 4 do SIWZ; g) Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 6 do SIWZ; h) Opis przedmiotu zamówienia w formie np. folderów i/lub prospektów i/lub katalogów i/lub instrukcji i/lub kart wyrobów i/lub informacji producenta i/lub etykiet oferowanego asortymentu itp. - w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego. Ww. opisy stanowić będą podstawę weryfikacji posiadania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań parametrowych zawartych w załączniku nr 1.1. do SIWZ; i) Certyfikat CE i/lub Deklaracja Zgodności - zgodne z dyrektywą Unii Europejskiej 93/42/EEC dla wyrobów medycznych i/lub dokumenty potwierdzające, że dany produkt jest wyrobem medycznym zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą o wyrobach medycznych w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia; j) Pełnomocnictwa dla osób niebędących właścicielami firmy lub członkami zarządu oraz dla upoważnionych wspólników spółek cywilnych - w przypadku upoważnienia ich do podpisania oferty przetargowej ( o czym winno świadczyć pełnomocnictwo)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Modernizacja podłogi i ogrzewania w świetlicy wiejskiej w Nowym Lesie
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy ul. Koszyka w Głuchołazach
- Poprawa efektywności energetycznej Publicznego Przedszkola nr 2 w Głuchołazach oraz zapewnienie dostępności architektonicznej budynku w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Dostawa nowego sprzętu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- "ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





