eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Kraków: Dostawa i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 225226 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Książki , ul. Szczepańska 1, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4337040, faks 012 4293829.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.instytutksiazki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, - zakup licencji na oprogramowanie, - instalacja oprogramowania, - konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania, - wdrożenie oprogramowania, - przeprowadzenie szkolenia w zakresie konfiguracji sprzętu komputerowego i oprogramowania, - udzielenie gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy na sprzęt komputerowy, - zapewnienie możliwości przedłużenia opieki serwisowej do dostarczonych licencji baz danych na okres co najmniej 24 miesięcy ponad zawarte w zakupie licencji 12 miesięcy Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 EURO..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podmiotowe W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: (i) Wykonawca wykonał 2 dostawy: serwerów i macierzy dyskowych oraz oprogramowania o łącznej wartości brutto tych dostaw nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (ii) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 2. Inne warunki Wykonawcy mogą wziąć udział w postępowaniu jeżeli: a) dostarczą przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w kwietniu 2009r., b) zapewnią minimum 36 - miesięczny okres gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia, c) zapewnią 60-dniowy termin wykonania zamówienia od daty podpisania umowy, d) dostarczą sprzęt wyprodukowany zgodnie z certyfikatem ISO 9001:2001 dla producenta, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w pkt. 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania, a w przypadku warunku określonego w pkt. 2 odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są do: a) dołączenia do oferty formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SIWZ). b) dołączenia do oferty oferowane parametry techniczne sprzętu komputerowego (załącznik nr 1 do SIWZ), c) dołączenia do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), d) dołączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego, że sprzęt zostanie wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001:2001 (wymagane przedłożenie certyfikatu lub oświadczenia producenta), f) dołączenia do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw sprzętu oraz instalacji oprogramowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto dostaw nie mniejszej niż 1000 000 PLN. Wykonawca w w/w wykazie ujawni wartość, przedmioty, daty wykonania dostaw/instalacji oprogramowania, odbiorców tych dostaw oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw muszą być wystawione przez Zamawiających lub Odbiorców wskazanych w w/w dokumencie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).W przypadku, gdy wartość dostaw zostanie wskazana w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, g) dołączenia do oferty wykazu osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, h) dołączenia do oferty oświadczenia producenta sprzętu o zgodności zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu komputerowego z wymogami SIWZ. 2. Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 3. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez Wykonawcę lub przedstawiciela Wykonawcy lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 6. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Do dokumentów złożonych w języku obcym muszą być dołączone tłumaczenia na język polski, potwierdzone przez Wykonawcę (osoby upoważnione do reprezentowania)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.instytutksiazki.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: A.Goźlińska, S.Staszewska - Lisiak i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka komandytowa ul. Wspólna 35 lok. 13 00-519 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 10:00, miejsce: A.Goźlińska, S.Staszewska - Lisiak i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka komandytowa ul. Wspólna 35 lok. 13 00-519 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.