eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomDostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Laryngologii (Pracownia Audiometrii) i Oddziału Neurochirurgii i Neurotraumatologii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Bytom: Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Laryngologii (Pracownia Audiometrii) i Oddziału Neurochirurgii i Neurotraumatologii.
Numer ogłoszenia: 225220 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 , Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79 w. 655, fax. 032 2810270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Laryngologii (Pracownia Audiometrii) i Oddziału Neurochirurgii i Neurotraumatologii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Laryngologii oraz Oddziału Neurochirurgii i Neurotraumatologii SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, al. Legionów 10. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby medyczne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: a) złożyć ważne dokumenty rejestracyjne dla przedmiotu zamówienia, tj.: przedłożyć do oferty kserokopię dokumentu uprawniającego do używania i obrotu zaoferowanymi wyrobami medycznymi zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, tj.: - certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną; - oraz wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych (jeżeli jest wymagany). b) Katalogi (opisy techniczne) zaoferowanych wyrobów, celem dokonania weryfikacji zgodności parametrów technicznych z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00 - Audiometry 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne 33.16.81.00 - Endoskopy 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.19.51.00 - Monitory 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp), tj.: wykonali w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej 1 dostawę: - audiometru z osprzętem wraz z zestawem do nystagmografii (pakiet Nr 1); - kabiny ciszy (pakiet Nr 2); - diatermii chirurgicznej (pakiet Nr 3); - stołu operacyjnego (pakiet Nr 4) - fotela laryngologicznego (pakiet Nr 5); - mikroskop laryngologiczny (pakiet Nr 6) - zestawu endoskopowego z torem wizyjnym (pakiet Nr 7); - pomp infuzyjnych (pakiet Nr 8); - kardiomonitorów z pulsoksymetrami (pakiet Nr 9); - respiratorów (pakiet Nr 10) o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 % wartości (brutto) złożonej oferty. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp. 5) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: - Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt 5 ppkt a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 5 ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy - Zał. Nr 11 do SIWZ oraz następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz zamówień o podobnym charakterze; Do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające, iż podane w wykazie zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. Minimalna ilość wykonanych zamówień - 1 zamówienie. Załącznik Nr 13 do SIWZ. c) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty opisane w pkt III.2) ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.szpital4.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4; Al. Legionów 10; 41-902 Bytom. Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Główna SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4; Al. Legionów 10; 41-902 Bytom..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: audiometr z osprzętem + zestaw do nystagmografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 składa się z 2 pozycji opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:1A, 1B do SIWZ. Zał. Nr 1A - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla audiometru z osprzętem; Zał. Nr 1 B - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla zestawu do nystagmografii;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kabina ciszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 2A do SIWZ - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla kabiny ciszy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: diatermia chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 3A do SIWZ - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla diatermii chirurgicznej z cięciem w osłonie argonowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: stół operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 składa się z 1 pozycji opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 4A do SIWZ - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla stołu operacyjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: fotel laryngologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 składa się z 1 pozycji opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 5A do SIWZ - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla fotela laryngologicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: mikroskop laryngologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 składa się 1 pozycji opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 6A do SIWZ - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla mikroskopu laryngologicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zestaw endoskopowy z torem wizyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 składa się z 1 pozycji opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 7A do SIWZ - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla endoskopu z torem wizyjnym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pompy infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 składa się z 1 pozycji opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 8A do SIWZ - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla pomp infuzyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kardiomonitory z pulsoksymetrami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9 składa się z 1 pozycji opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 9A do SIWZ - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla kardiomonitora z pulsoksymetrem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: respirator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 10 składa się z 1 pozycji opisanej w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 10A do SIWZ - Wykaz parametrów / cech techniczno - użytkowych wymaganych dla respiratora.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.