eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa szkolenia płetwonurków (CMAS P1, P2, P3) - osób zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej w woj. wielkopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-23

Poznań: Usługa szkolenia płetwonurków (CMAS P1, P2, P3) - osób zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej w woj. wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 225219 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199463 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej, ul. Masztalarska 3, 61-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215261, faks 061 8215566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa zespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia płetwonurków (CMAS P1, P2, P3) - osób zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej w woj. wielkopolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia płetwonurków (CMAS P1, P2, P3) - osób zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej w woj. wielkopolskim. Kurs należy przeprowadzić dla następującej ilości osób: CMAS P1 - 30 osób, CMAS P2 - 20 osób, CMAS P3 - 10 osób. Razem: 60 osób. Miejsce przeprowadzenia kursu płetwonurków: wody otwarte na terenie województwa wielkopolskiego. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu w sposób umożliwiający spełnienie formalności i nabycie umiejętności niezbędnych do przystąpienia i zdania egzaminu i tym samym do uzyskania międzynarodowego certyfikatu KDP/CMAS (P1/P2/P3) (*/**/***). Ukończenie kursu musi być potwierdzone imiennym zaświadczeniem wydanym przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi koszty ubezpieczenia uczestników szkolenia i dostarczenia niezbędnych podręczników i innych materiałów szkoleniowych oznaczonych logo unijnym, które powinny być wkalkulowane w cenę oferty. Wykonawca zapewni kursantom odpowiedni sprzęt do ćwiczeń praktycznych (poza pianką i zestawem ABC), zapewni i pokryje koszt noclegu i wyżywienia kursantów na czas kursu, pokryje koszty pierwszego egzaminu oraz koszty uzyskania certyfikatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Wspieranie pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwa dla przedsiębiorców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.41.40.00 - Usługi szkół nauki nurkowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Wspieranie pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwa dla przedsiębiorców..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOST Paweł Klasiński, ul. Anieli Tułodzieckiej 16, 60-465 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.