eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją poniższych inwestycji1. Wykonanie instalacji do pracowni szkoleniowychpomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji znajdującej się w budynku nr 4; 2. Dokończenie budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi (budynek nr 8); posadowionych w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. Numer zamówieniaZ-34/VI/2013/PNT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Katowice: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją poniższych inwestycji: 1. Wykonanie instalacji do pracowni szkoleniowych: pomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji znajdującej się w budynku nr 4; 2. Dokończenie budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi (budynek nr 8); posadowionych w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. Numer zamówienia: Z-34/VI/2013/PNT
Numer ogłoszenia: 225196 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją poniższych inwestycji: 1. Wykonanie instalacji do pracowni szkoleniowych: pomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji znajdującej się w budynku nr 4; 2. Dokończenie budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi (budynek nr 8); posadowionych w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. Numer zamówienia: Z-34/VI/2013/PNT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją poniższych inwestycji: 1. Inwestycja nr 1 - wykonanie instalacji do pracowni szkoleniowych: pomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji znajdującej się w budynku nr 4 - realizowanej na podstawie: a) Raport w zakresie niezbędnym do utworzenia/ zorganizowania Centrum Szkoleniowego Pomp Ciepła PNT Euro-Centrum, b) Koncepcja Know-How, Laboratorium Systemów Solarnych c) Koncepcja Know-How, Laboratorium Systemów Wentylacji d) dokumentacja powykonawcza dla budynku nr 4. 2. Inwestycja nr 2 - dokończenie budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi (budynek nr 8) - realizowanego na podstawie: a) dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno -wdrożeniowymi część I i II (architektoniczno - budowlana) wraz z zagospodarowaniem terenu, b) projektu wykonania stropu żelbetowego w seg. C, c) projektów instalacji sanitarnych: wentylacji, instalacji grzania i chłodzenia, instalacji chłodu technologicznego, instalacji wod.- kan, instalacji źródła ciepła chłodu, d) projektów instalacji elektrycznych i niskoprądowych, instalacji BMS, instalacji fotowoltaicznej, oraz projektu zasilania rezerwowego (montażu agregatu prądotwórczego), e) projektów sieci zewnętrznych, f) projektu budowlano - wykonawczego doprojektowanej przestrzeni biurowej na seg A i C wraz z instalacjami sanitarnymi dla tych powierzchni; g) aneksu do dokumentacji Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno -wdrożeniowymi wraz z zagospodarowaniem terenu, w zakresie podziału powierzchni na seg C na Laboratoria w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych oraz montażem urządzeń w Laboratoriach. w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-03. Dokumentacje, o których mowa w pkt. 3.1 siwz będą udostępnione przez Zamawiającego do wglądu Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ligocka 103 w Katowicach, na podstawie wcześniej złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Termin wglądu do dokumentacji należy uzgodnić z Sekretarzem Komisji. Wgląd do ww. dokumentacji jest nieodpłatny. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca będzie sprawował nadzór: 1. opracowaniem dokumentacji projektowej dla pracowni szkoleniowych: pomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji; 2. wykonaniem instalacji wraz z zakupem urządzeń do pracowni szkoleniowych: pomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji na podstawie dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.3.1 siwz; 3. kontynuacją robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie budynku biurowo-usługowego nr 8 położonego w Katowicach przy ulicy Ligockiej 103. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: W okresie poprzedzającym rozpoczęcie inwestycji: 1. zatrudnienie właściwych branżowych inspektorów nadzoru; 2. sprawdzenie dokumentacji projektowej, pod względem zgodności z przepisami i możliwością wykonania instalacji w istniejącym budynku szkoleniowym nr 4; 3. sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności z przepisami przy dokończeniu budowy budynku biurowego biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8); 4. analizowanie i informowanie Zamawiającego o błędach w dokumentacji projektowej dla obu -inwestycji; 5. sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu raportu o zgodności projektu z przepisami i możliwością wykonania dla obu -inwestycji. w okresie realizacji inwestycji: 6. prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami, w zakresie zgodności z zatwierdzonymi projektami technicznymi z wymaganiami polskiego prawa budowlanego oraz przepisów szczegółowych dla obu zakresów 7. kontrola zgodności terminów realizacji robót z umową o wykonanie robót; 8. organizacja i udział w naradach technicznych dotyczących postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w organizację i realizację zadania stron oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów z tych narad. Narady winny się odbywać przynajmniej raz na dwa tygodnie w okresie montażu instalacji (przewidywany termin: sierpień -wrzesień 2013) oraz minimum jedna w okresie projektowania dla zadania opisanego w pkt. 3.1.1 SWIZ; dla inwestycji nr 1; 9. organizacja i udział w naradach technicznych dotyczących postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w organizację i realizację zadania stron oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów z tych narad. Narady winny się odbywać przynajmniej raz na tydzień dla zadania opisanego w pkt. 3.1.2. SIWZ dla -inwestycji nr 2; 10. zatwierdzanie rysunków wykonawczych i powykonawczych sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie inwestycji; 11. egzekwowanie od wykonawcy robót ochrony mienia Zamawiającego znajdującego się w istniejącym budynku oraz utrzymania porządku podczas prowadzenia prac dla obu inwestycji; 12. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę robót przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych; 13. monitorowanie zagrożeń dla środowiska; 14. nadzór nad prawidłowym zagospodarowaniem odpadów; 15. sprawdzanie wykonania robót, ustalanie rodzaju i zakresu robót poprawkowych koniecznych do wykonania, powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę; 16. uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; 17. dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, odbiorów częściowych na żądanie Zamawiającego oraz niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych; 18. wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty; 19. poświadczenie terminu zakończenia robót; 20. nadzór nad Wykonawcą robót w zakresie zabezpieczenia dla obu inwestycji, w przypadku rozwiązania umowy na wykonanie robót; 21. dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; 22. udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 23. weryfikacja i nadzór nad dokumentacją projektową pojawiającej się w trakcie realizowanego zadania inwestycyjnego; 24. na żądanie Zamawiającego sporządzanie i przedłożenie Zamawiającemu raportu o postępie robót, występujących problemach w realizacji umowy na wykonanie obu inwestycji. w okresie po zakończeniu robót: 25. nadzór nad próbami i rozruchem; 26. sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu; 27. odbiór techniczny zakończonych robót; 28. potwierdzenie na piśmie Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego zadania; 29. przygotowanie dokumentów, powołanie komisji odbioru końcowego, organizacja i udział w pracy komisji, przygotowanie protokołu odbioru końcowego; 30. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; 31. dokonanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 32. odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 33. wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: a. gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - nadzór inwestorski, b. gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); c. gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia obejmują świadczenie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie: 1) co najmniej dwóch usług nadzoru przy realizacji zadań związanych z budową instalacji pomp ciepła lub instalacji solarnej lub instalacji wentylacji lub instalacji systemów solarnych; 2) co najmniej jednej usługi nadzoru nad budową budynku biurowo - usługowego wyposażonego łącznie w: instalację wentylacji, klimatyzacji, instalację elektryczną oraz BMS. 3) co najmniej jednej usługi nadzoru nad budową budynku biurowo - usługowego wyposażonego łącznie w: instalację wentylacji, klimatyzacji, pompy ciepła, instalację elektryczną oraz BMS.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) dla inwestycji nr 1 obejmują: a) dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; b) dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; c) dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; 2) dla inwestycji nr 2 obejmują: a) dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; b) dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; c) dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; d) dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie drogowym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-03.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.