Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Dobroszyce: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów zmian o decyzjach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Gminy Dobroszyce
Numer ogłoszenia: 225192 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroszyce , ul. Rynek 16/5, 56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3141167, 3141173, fax. 071 3141276.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów zmian o decyzjach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Gminy Dobroszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy, sporządzaniu zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wraz z analizą urbanistyczną oraz załącznikami graficznymi; w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ.U.nr 80, poz.717 ze zm.). Orientacyjna ilość projektów decyzji - około 330..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania podobnego zadania: są wpisani, zgodnie z art. 68 ust.4 ustawy z dnia 2003r. (Dz.U.Nr 80, poz.717) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów lub dysponują osobą, która spełnia powyższe wymagania. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania podobnego zadania, co do wielkości - wykonali co najmniej jedno podobne zadanie. Za podobne zadanie uważa się wykonanie 75 % przewidywanej ilości projektów decyzji, tj. 250: udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat lub jeśli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie - 250 projektów decyzji: o warunkach zabudowy i/lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, w w formie referencji; 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności prowadzonej działalności w zakresie urbanistyki lub architektury.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia wszystkich załączników do SIWZ, dołączyć kopię polisy ubezpieczeniowej lub równoważnego dokumentu oraz parafowany projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobroszyce,
56-410 Dobroszyce
ul.Rynek 16, pok. 15
Cena SIWZ w formie wydrukowanej: 10 zł plus koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dobroszyce, 56-410 Dobroszyce ul.Rynek 16, pok. 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI DOBROSZYCE
więcej: przetargi DOBROSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Gdów
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Rędziny wraz z niezbędnymi opracowaniami.
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SĘPOPOL / 2 POSTĘPOWANIE/
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.