eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroszyce › Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów zmian o decyzjach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Gminy Dobroszyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Dobroszyce: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów zmian o decyzjach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Gminy Dobroszyce
Numer ogłoszenia: 225192 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroszyce , ul. Rynek 16/5, 56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3141167, 3141173, fax. 071 3141276.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów zmian o decyzjach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Gminy Dobroszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy, sporządzaniu zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wraz z analizą urbanistyczną oraz załącznikami graficznymi; w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ.U.nr 80, poz.717 ze zm.). Orientacyjna ilość projektów decyzji - około 330..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania podobnego zadania: są wpisani, zgodnie z art. 68 ust.4 ustawy z dnia 2003r. (Dz.U.Nr 80, poz.717) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów lub dysponują osobą, która spełnia powyższe wymagania. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania podobnego zadania, co do wielkości - wykonali co najmniej jedno podobne zadanie. Za podobne zadanie uważa się wykonanie 75 % przewidywanej ilości projektów decyzji, tj. 250: udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat lub jeśli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie - 250 projektów decyzji: o warunkach zabudowy i/lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, w w formie referencji; 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności prowadzonej działalności w zakresie urbanistyki lub architektury.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia wszystkich załączników do SIWZ, dołączyć kopię polisy ubezpieczeniowej lub równoważnego dokumentu oraz parafowany projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobroszyce, 56-410 Dobroszyce ul.Rynek 16, pok. 15 Cena SIWZ w formie wydrukowanej: 10 zł plus koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dobroszyce, 56-410 Dobroszyce ul.Rynek 16, pok. 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.