eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrojceRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH RACIBORÓW



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Brojce: RZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH RACIBORÓW
Numer ogłoszenia: 225149 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brojce , ul. Długa 48, 72-304 Brojce, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3861194, fax. 091 3861186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.brojce.ibip.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH RACIBORÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH RACIBORÓW Długość drogi - 1,0 km Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - zabezpieczenie i organizację placu budowy, - roboty pomiarowe, - zdjęcie warstwy humusu - rozebranie pasa nawierzchni drogi wojewódzkiej przy włączeniu drogi dojazdowej, - wykonanie wykopów, - wykonanie nasypów, - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - oczyszczenie i skropienie podbudowy z kruszywa, - ułożenie mieszanki ME wytwarzanej i układanej za zimno, - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia, - odtworzenie rowów, - wykonanie nawierzchni poboczy, - humusowanie skarp i poboczy z obsianiem trawą, - wykonanie oznakowania pionowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.200 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych) należy wnieść do dnia 08.10.2008 r. do godz. 11oo. Wadium wnoszone w postaci pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto w Banku Spółdzielczym w Gryficach nr 89 9376 0001 0010 0797 2001 0007. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć wraz z Ofertą następujące dokumenty i informacje - Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1) - Dowód wniesienia wadium (ksero) - Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 2 ) - Umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy) - Pełnomocnictwo (Załącznik nr 3) - Informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum ( jeśli dotyczy - Załącznik nr 4). - Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 5) - Wypis z Rejestru Przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu zobowiązań podatkowych. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Informację banku , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. - Potwierdzenie odpowiedniego doświadczenia w realizacji robót o podobnym charakterze w okresie ostatnich 5 lat . (Załącznik nr 6). Do załącznika należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty. - Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (Załącznik nr 7). Do załącznika należy dołączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. - Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia jakim dysponuje Wykonawca ( Załączniki nr 8). - Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. - Kosztorys ofertowy uproszczony wykonany zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć zestawienie materiałów, sprzętu i transportu z podaniem cen jednostkowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.brojce.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brojcach 72-304 Brojce ul. Długa 48.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Brojcach 72-304 Brojce ul. Długa 48 pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.