eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Grodzisk Mazowiecki: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego.
Numer ogłoszenia: 225100 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o., ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7554760, 7555564, fax 022 7552085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw oleju opałowego lekkiego na potrzeby PKP Warszawskiej Kolei Dojazdowej Sp. z o.o. Polska Norma PN-C-96024:2001. Zamawiający ustala łączną wielkość roczną zamówienia na około 95 000 litrów. Sprzedający zobowiązany jest do każdej partii dostawy dołączyć certyfikat jakościowy wystawiony przez służby kontroli jakości producenta. Podane potrzeby roczne stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych uzależnionych od warunków pogodowych i zapotrzebowania w ciepło. Olej dostarczany będzie transportem Wykonawcy i na jego koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. siedziby Spółki: ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Opał dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami. Jednorazowa dostawa może wynosić od 6 500 do 8 900 litrów. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań podmiotom lub osobom trzecim bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego; Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w pilnych zamówieniach. Zamawiający zastrzega że dostawy oleju mają następować bez udziału pośredników. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenie następować będzie po każdorazowej dostawie oleju, potwierdzonej przez obie strony, w terminie 21 dni na rachunek Wykonawcy podany na fakturze. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków, nie spełnienie któregokolwiek spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania. Oferent powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. za rok 2005 i 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dostawy te muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 65
  • 2. Marża - 25
  • 3. Termin realizacji sukcesywnych dostaw - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki (pokój nr 9); na stronie internetowej www.wkd.com.pl; lub pocztą elektroniczną techniczny@wkd.com.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 11:00, miejsce: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki pokój nr 16 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.12.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.