To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Żyraków: Sukcesywna dostawa kamienia drogowego
Numer ogłoszenia: 225091 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207785 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków, , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa kamienia drogowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę kamienia drogowego (tłuczeń drogowy) pochodzenia niewapiennego w ilości do 400 ton o frakcji 4-32mm, przeznaczonego do remontu ubytków w nawierzchniach dróg na terenie gminy Żyraków. Zamawiający dopuszcza dostawę kamienia dolomitowego, porfirowego lub antyzytowego. Dostawy odbywać się będą w ilościach 50-100 ton w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy w Żyrakowie. Każdorazowa dostawa potwierdzana będzie dokumentem WZ z kopalni. Wyładunki będą odbywać się w miejscowości Żyraków obok budynku Urzędu Gminy w miejscu wskazanym przez pracownika UG, po wcześniejszym sprawdzeniu przedmiotu dostawy. Rozliczenie dostaw odbywać się będzie na podstawie faktur lub rachunków przejściowych za każde dostarczone ok. 100 ton kamienia. Faktury lub rachunki będą płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej ilości kamienia drogowego, lecz nie mniej niż 300 ton..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.40 - Kamień drogowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Dudek Firma Handlowo-Transportowa "WANIK"
jakie przetargi wygrała firma
Anna Dudek Firma Handlowo-Transportowa "WANIK"
- Firma Handlowo Transportowa WANIK Anna Dudek, ul.Parkowa 15, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18010,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22916,00
Oferta z najniższą ceną: 22916,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26568,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.