Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Opole: Ochrona fizyczna budynków komunalnych na terenie administrowanym przez POK 3 w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 225062 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania , ul. Katowicka 39, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 061 6523111, faks 061 6523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.feroma.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prywatny w imieniu zakładu budżetowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynków komunalnych na terenie administrowanym przez POK 3 w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na ochronie fizycznej budynków komunalnych przy ul.Grobla 4 i ul.Grobla 5, ul.Gołębia 3, ul.Wielka 11, ul.Wroniecka 24 w Poznaniu na terenie administrowanym przez Feroma Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu Punkt Obsługi Klienta nr 3 (POK3) , zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (DZ. U. z dnia 26.09.2007). Zamówienie obejmuje świadczenie usług ochrony w budynkach przy ul.Grobla 4 i ul.Grobla 5, ul.Gołębia 3, ul.Wielka 11, ul.Wroniecka 24 w Poznaniu (budynki po rewitalizacji, niezamieszkałe - pustostany:Wielka 11-piwnica,parter,Ip.,IIp.,IIIp., poddasze; Grobla 4 i 5 - piwnica,parter,Ip.,IIp.,IIIp.,poddasze;Gołębia 3 - piwnica,parter,Ip.,IIp.,IIIp.,poddasze;Wroniecka 24 - piwnica, parter, Ip.,IIp.,IIIp., poddasze).Usługa obejmuje całodobową ochronę (24h) nieprzerwanie przez 7 dni w tygodniu.Pracownik ochrony winien dokonywać w trakcie wykonywania zamówienia wizji otoczenia tzw. obchodów w celu stwierdzenia, czy zachowany jest porządek i bezpieczeństwo mienia.Ochrona dotyczy budynków i znajdującego się w nich mienia w zakresie: ochrony przed kradzieżą, włamaniem,penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie,jak również sprawdzania pomieszczeń w celu zapobiegania ewentualnym przyczynom powstania pożaru oraz przewietrzania pomieszczeń pustostanów przez otwieranie okien..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentów wymaganych w punkcie 2.3.1 SIWZ), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:- wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty, - mają do dyspozycji osoby lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami wykonującymi bezpośrednio zamówienie (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.2 SIWZ), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.3 SIWZ), 4) spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. (Za spełnienie warunku Zamawiający uzna m.in. załączenie dokumentów lub oświadczeń wymaganych w punktach 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4 SIWZ) - Wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność dokumentów metodą spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1), należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów; 2.3.2. oświadczenie o wykonaniu usług (w określonym miejscu i czasie, dla określonego podmiotu gospodarczego) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, usług - wymagana minimum jedna, odpowiadająca swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty oraz oświadczenie o dysponowaniu/ lub będącymi w dyspozycji wykonawcy minimum 16 osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (załącznik nr 1 - oświadczenie w formularzu ofertowym); 2.3.3. oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, posiada ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu /Zarządcy wskazane dokumenty (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 ); 2.3.4. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feroma.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Feroma Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu, ul.Marcelińska 90, dział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:20, miejsce: Feroma Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu, ul.Marcelińska 90, dział Zamówień Publicznych..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem".
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- WIW.DA.272.2.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Chemii WIW w Opolu.
- Dostawa środków czystości na potrzeby Osiedla Akademickiego Politechniki Opolskiej.
- Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz utrzymanie w stanie technicznym zapewniającym sprawną eksploatację klimatyzacji, wentylacji oraz kurtyn powietrznych w obiektach IAS w Opolu (II)
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.