eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GibySukcesywne zakupy w 2008 roku etyliny 95 i oleju napedowego do pojazdów i sprzętu stanowiących mienie Gminy Giby

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Giby: Sukcesywne zakupy w 2008 roku etyliny 95 i oleju napedowego do pojazdów i sprzętu stanowiących mienie Gminy Giby
Numer ogłoszenia: 224913 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Giby, Giby 74a, 16-506 Giby, woj. podlaskie, tel. 0-87 5165038, fax 0-87 5165027.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne zakupy w 2008 roku etyliny 95 i oleju napedowego do pojazdów i sprzętu stanowiących mienie Gminy Giby.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne zakupy w 2008 roku etyliny 95 i oleju napędowego do pojazdów i sprzętu stanowiacych mienie Gminy Giby w ilościach: - etylina 95 - 7000 litrów, - olej napędowy - 35000 litrów.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ, 7)zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik SIWZ, 8)będą związani ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia skladania ofert, 9)Oferta skladana przez podmioty występujace wspólnie(art. 23 ust. 1 ustawy)jako tzw. KONSORCJUM obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorcow jako partnerów powinna spełniaćłącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące oferentów, zamieszczone w niniejszym rozdziale, poza n/w warunkami, ktore muszą być spełnione-odrębnie przez każdy z tych podmiotow: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wymagane przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadajacym przedmiotowi zamowienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy każdego z podmiotów ofery łącznej.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3)pełnomocnictwa osób podpisujacych ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 4) koncesje,zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem: a)decyzję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o nadaniu koncesji na obrót paliwami cieklymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późń. zm. 4) dokument potwierdzający posiadania stacji paliw na terenie gminy Giby lub miasta sejny (potwierdzenie w w odpisie właściwego rejestru), 5) potwierdzoną informację o cenie detalicznej oleju napędowego (tzw. cena na dystrybutorze) Oferenta obowiącujca w dniu 18.12.2007 r.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_giby

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Giby 16-506 Giby 74A.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Giby 16-506 Giby 74A pokój Nr 2.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.