eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa aparatury medycznej i sprzętu dla potrzeb Szpitala Ogólnego przy ul. Wyspiańskiego w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Bielsko-Biała: Dostawa aparatury medycznej i sprzętu dla potrzeb Szpitala Ogólnego przy ul. Wyspiańskiego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 224881 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971508, 4971680, fax. 033 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej i sprzętu dla potrzeb Szpitala Ogólnego przy ul. Wyspiańskiego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pakiet Nr 1 - aparat przyłóżkowy RTG wraz z zestawem do wewnętrznej kontroli jakości w pracowni RTG - 1 kpl.; 2. Pakiet Nr 2 - kamera identyfikacyjna - 1 szt., zestaw kaset RTG - 1 kpl.; 3. Pakiet Nr 3 - wózek do przewożenia chorych - 1 szt. , szafka przyłóżkowa - 22 szt., wieszak kroplówki przejezdny - 8 szt., kozetka lekarska - 1 szt., wózek wielofunkcyjny - 1 szt., łóżko rehabilitacyjne - 12 szt. oraz łóżko rehabilitacyjne - 6 szt.; 4. Pakiet Nr 4 - defibrylator przenośny - 3 szt.; 5. Pakiet Nr 5 - wózek transportowo-kąpielowy - 3 szt., wózek inwalidzki - 2 szt., podnośnik transportowy z wyposażeniem - 4 szt.; 6. Pakiet Nr 6 - stymulator zewnętrzny - 1 szt.; 7. Pakiet Nr 7 - aparat EKG - 1 szt., holter ciśnienia krwi (zestaw z 2 rejestratorami) - 1 szt., zestaw do prób wysiłkowych - 1 szt., aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego - 4 szt.; 8. Pakiet Nr 8 - kardiomonitor - 2 szt.; 9. Pakiet Nr 9 - stacjonarno-transportowy pulsoksymetr z kapnografem - 1 szt., pulsoksymetr stacjonarno-transportowy - 1 szt. 10. Pakiet Nr 10 - inkubator otwarty - 1 szt., inkubator zamknięty - 1 szt. 11. Pakiet Nr 11 - analizator hematologiczny - 1 szt.; 12. Pakiet Nr 12 - dwukanałowy aparat do magnetoterapii wraz z wyposażeniem - 1 szt.;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dla każdego Pakietu osobno), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 5. Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność i - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (odrębnie dla każdego Pakietu) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza: - że jest związany ofertą przez okres 30 dni , - że zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty, - że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - że zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej - Wydział Inwestycji, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pokój Nr 11 (cena siwz na papierze wynosi - 20 zł brutto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (I piętro, pokój Nr 11) 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat przyłóżkowy RTG wraz z zestawem do wewnętrznej kontroli jakości w pracowni RTG - 1 kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera identyfikacyjna - 1 szt., zestaw kaset RTG - kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia chorych - 1 szt. , szafka przyłóżkowa - 22 szt., wieszak kroplówki przejezdny - 8 szt., kozetka lekarska - 1 szt., wózek wielofunkcyjny - 1 szt., łóżko rehabilitacyjne - 12 szt. oraz łóżko rehabilitacyjne - 6 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator przenośny - 3 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek transportowo-kąpielowy - 3 szt., wózek inwalidzki - 2 szt., podnośnik transportowy z wyposażeniem - 4 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator zewnętrzny - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG - 1 szt., holter ciśnienia krwi (zestaw z 2 rejestratorami) - 1 szt., zestaw do prób wysiłkowych - 1 szt., aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego - 4 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacjonarno-transportowy pulsoksymetr z kapnografem - 1 szt., pulsoksymetr stacjonarno-transportowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator otwarty - 1 szt., inkubator zamknięty - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator hematologiczny - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwukanałowy aparat do magnetoterapii wraz z wyposażeniem - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.