Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Pieńsk: ROZBUDOWA SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH W STOJANOWIE Z SUKCESYWNĄ ROZBUDOWĄ OBWAŁOWANIA CZASZY SKŁADOWISKA (etap I)
Numer ogłoszenia: 224856 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieńsk , ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786511/13, fax. 075 7786405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://piensk.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH W STOJANOWIE Z SUKCESYWNĄ ROZBUDOWĄ OBWAŁOWANIA CZASZY SKŁADOWISKA (etap I).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROZBUDOWA SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH W STOJANOWIE Z SUKCESYWNĄ ROZBUDOWĄ OBWAŁOWANIA CZASZY SKŁADOWISKA (etap I) Zakres opracowania pierwszego etapu obejmuje wyposażenie składowiska w wagę samochodową do pomiaru masy odpadów i wykonanie fundamentu pod konstrukcję wagi. Wielkość zadania: W ramach ilości zamówienia przewiduje się jeden komplet wagi samochodowej do pomiaru masy odpadów o następujących parametrach: waga elektroniczna w wersji najazdowej z pomostem konstrukcji stalowej, 1-segmentowy, montowany w miejscu przeznaczenia. Dane techniczne wagi w następującym zakresie; - zakres ważenia 100kg - 15 000 kg - działka legalizacyjna - e = 5 kg - działka elementarna - d = 5 kg - zasilanie - 230 VAC/50Hz - dokładność ważenia statyczne - klasa III - całkowita długość pomostu wagi - 6m - szerokość konstrukcji - 2500 mm - wysokość dla wersji wyniesionej - 2600 mm -stopień ochrony czujników - IP 68 -stopień ochrony wzmacniacza i skrzynki połączeniowej - IP 65 Ponadto wyposażenie powinno obejmować moduł wagowy zainstalowany w biurze (do 30 m od pomostu), drukarka kwitów wagowych (która drukuje nagłówek firmowy, masę, data, godzina pomiaru), cyfrowy wyświetlacz wysokości liter 60mm-110mm. Jako podstawę pod wagę zaprojektowano płytę żelbetową o wymiarach 670x320 cm, wykonana z betonu B 25, zbrojona stalą AIII (siatka zbrojeniowa) Wszystkie niezbędne elementy do wyceny wagi i płyty betonowej zawiera projekt budowlany załączony do dokumentacji postępowania przetargowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 2, (natomiast wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty, o których mowa w w §2 ust 1 pkt 1 lit a i c) oraz dokumentów określonych w § 1 ust. 2 pkt 1, 3, 5,6, ust 3 pkt 3, § 3 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert złożonych przez wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz ofert nie odrzuconych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona o f e r t a musi zawierać p r a w i d ł o w o w y p e ł n i o n e i a k t u a l n e następujące dokumenty i oświadczenia (wg załączonych wzorów), potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y - Załącznik do siwz. 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że n i e p o d l e g a wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie robót polegających na wykonaniu, co najmniej jednej wagi samochodowej o charakterze zgodnym z projektem i opisem przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem fundamentu podstawy. 5) Wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w budownictwie - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2 i art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane - t.j. z 2006 r., Dz.U.Nr 156, poz 1118) oraz jedna osoba nadzorująca montaż i podłączenie urządzenia wagowego. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 7) Oświadczenie wykonawcy, że sprzęt, którym będą wykonywane roboty oraz materiały, które zostaną wbudowane spełniają wymogi specyfikacji technicznej (treść oświadczenia zawarta w formularzu oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piensk.com.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pieńsku ul. Bolesławiecka 29 sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pieńsku ul. Bolesławiecka 29 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kwatery nr 3 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Janiku
- (21) Dostosowanie istniejących boksów do magazynowania odpadów przed poddaniem ich procesowi mechaniczno-biologicznemu przetwarzania w instalacji na terenie zakładu "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w ramach realizacji projektu Gospodarka odpadami komunalnymi w Toruniu, 2004/PL/16/C/PE/023 Zadanie nr 1 "Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.