eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jugów › Dozór i ochrona siedziby Nadleśnictwa Jugów w Jugowie, ul. Główna 149

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-20

Jugów: Dozór i ochrona siedziby Nadleśnictwa Jugów w Jugowie, ul. Główna 149
Numer ogłoszenia: 22484 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 532796 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jugów, ul. Główna 149, 57-430 Jugów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8722452, faks 74 8722279.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona siedziby Nadleśnictwa Jugów w Jugowie, ul. Główna 149.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór: monitoring elektroniczny i fizyczna ochrona ogrodzonej posesji i budynku siedziby Nadleśnictwa Jugów w Jugowie, ul. Główna 149. Usługę stanowiącą przedmiot zamówienia Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony, którzy będą sprawować bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku i jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, a także rzeczy znajdujących się na terenie chronionej posesji Nadleśnictwa wraz z ogrodzeniem. 1.2. Zakres fizycznej ochrony obiektu przed włamaniem oraz mienia przed kradzieżą i innymi zdarzeniami losowymi, a w tym:a)monitorowanie ruchu osobowego i samochodowego w czasie wykonywania usługi,b)wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń i kortu tenisowego,c)sprawdzanie kompletności kluczy do pomieszczeń biurowych oraz natychmiastowe zgłaszanie osobie upoważnionej o zaistniałych brakach,d)otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku Nadleśnictwa i bramy wjazdowej na posesję,e)zabezpieczenie budynku przed dostępem osób postronnych po godzinach urzędowania,f) w dni wolne od pracy oraz po godzinach urzędowania umożliwianie dostępu do pomieszczeń biurowych pracownikom, gościom zamieszkałym w pokoju gościnnym i najemcom posiadającym stosowne zezwolenie wystawione przez Zamawiającego;g)zamykanie okien i drzwi wewnętrznych w budynku na zamek, jeśli pozostały otwarte po godzinach urzędowania,h)włączanie i wyłączanie oświetlenia wewnątrz i na zewnątrz budynku, i)zamiatanie lub odśnieżanie głównego chodnika do budynku,j)prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej przebiegu dozoru,k)całodobowy monitoring elektroniczny w siedzibie Nadleśnictwa Jugów,ul.Główna 149,l)w przypadku otrzymania sygnału alarmowego z systemu monitoringu elektronicznego; lub wezwanie przez osobę dozorującą podjęcie działań przez Grupę Interwencyjną w siedzibie Nadleśnictwa Jugów w Jugowie, ul. Główna 149,m)czas pracy: w soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy (również te wprowadzone zarządzeniem Nadleśniczego) dozór całodobowy, od godziny 2100 po zakończeniu pracy w ostatni dzień roboczy do godz. 700 dnia następującego bezpośrednio po dniach wolnych od pracy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin pracy szczególnie w okresie jesienno-zimowym.1.3. Zakres usługi w ramach monitoringu:a)całodobowy monitoring przy użyciu istniejącego zamontowanego systemu alarmowego w chronionym obiekcie i podjęcie interwencji przez Grupę Interwencyjną w przypadku otrzymania sygnału alarmowego.b)Monitorowanie po łączach komputerowych/za pomocą nadajnika GSM obejmować będzie: -uzbrojenie obiektu-rozbrojenie obiektu-alarm włamania-alarm napadu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASYSTA BIS Sp. z o.o., ul. Nowa 47, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96087,60

  • Oferta z najniższą ceną: 96087,60 / Oferta z najwyższą ceną: 126530,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.