Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-01
Warszawa: Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 224828 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 35 , ul. Wojciecha Górskiego 1, 00-033 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 412 26 05, faks 22 412 26 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p35.przedszkola.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek świeżych warzyw i owoców dla Przedszkola nr 35, zgodnie z poniższym wykazem asortymentowo-ilościowym: 1) cebula biała, świeża, bez szczypioru, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 25 kg; 2) jabłko kruche słodkie, czyste, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 350 kg; 3) kapusta pekińska, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 20 kg; 4) koperek, czysty, świeży, pakowany w pęczki - 100 pęczków; 5) mandarynka bez pestkowa, słodka, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 120 kg; 6) natka pietruszki, czysta, świeża, pakowana w pęczki 100 pęczków; 7) ogórek świeży, czysty, niezgniły - 100 kg; 8) papryka czerwona, czysta, świeża, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 65 kg; 9) pomidor, świeży, nienadmarznięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 110 kg; 10) ziemniaki, jadalne, nie zzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 750 kg; 11) banan, średniodojrzały, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 280 kg; 12) Gruszka Konferencja, nienadmarznięta, czysta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 30 kg; 13) buraki czerwone, świeże, bez liści, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 70 kg; 14) kapusta głowiasta biała, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 40 kg; 15) kapusta głowiasta czerwona, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 20 kg; 16) kapusta kiszona, opakowanie wiaderko plastikowe min. 3 kg - 40 kg; 17) kapusta głowiasta włoska, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 30 szt.; 18) marchew (bez naci), świeża, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 240 kg; 19) ogórek kiszony, opakowanie wiaderko plastikowe min. 3 kg - 50 kg; 20) ogórek małosolny, opakowanie wiaderko plastikowe min. 3 kg - 6 kg; 21) pieczarki, czyste, świeże, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 10 kg; 22) pietruszka korzeniowa, świeża, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 80 kg; 23) pomarańcze słodkie, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 25 kg; 24) por, czysty, świeży - 80 szt.; 25) rzodkiewka, czysta, bez uszkodzeń mechanicznych, pakowana w pęczki - 100 pęczków; 26) sałata zielona, czysta, niezgniła - 60 szt.; 27) Seler korzeniowy, świeży, nienadmarznięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 100 kg; 28) szczypiorek drobny, czysty, pakowany w pęczki - 80 pęczków; 29) nektarynka, czysta, średniodojrzała, niezgniła, bez śladów uszkodzeń mechanicznych - 320 szt. 30) winogrona zielone, słodkie, bezpestkowe, niezgniłe - 40 kg..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.p35.przedszkola.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 35, ul. W. Górskiego 1, 00-033 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Przedszkole nr 35, ul. W. Górskiego 1, 00-033 Warszawa, gabinet Dyrektora Przedszkola nr 35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r. roku
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach - II półrocze 2025r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.