Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Stare Juchy: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ DO MIEJSCOWOŚCI
ZAWADY EŁCKIE
Numer ogłoszenia: 224792 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy , Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199053, fax. 087 6199053.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ DO MIEJSCOWOŚCI ZAWADY EŁCKIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej do miejscowości Zawady Ełckie, bez przyłączy wodociągowych. 2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie: - Sieć wodociągowa PCV DN160 - 2651 m - Sieć wodociągowa PCV DN110 - 245 m - Sieć wodociągowa PCV DN90 - 463 m 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Projekcie budowlanym i kosztorysie ofertowym. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów użyte w projekcie budowlanym są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - posiadają niezbędną wiedze, doświadczenie - posiadają doświadczenie zawodowe - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie w podobnym zakresie i wartości nie mniejszej niż 300 000 zł na jednym obiekcie, z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; dokumenty te powinny zawierać opis wykonanej roboty, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z rozdziałem IX SIWZ) Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (Załącznik nr 4 do SIWZ): - wymagane minimum: wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie w podobnym zakresie i wartości nie mniejszej niż 300 000 zł na jednym obiekcie, z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; dokumenty te powinny zawierać opis wykonanej roboty, 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 do SIWZ): - wymagane minimum: dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt. 7, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10. Wzór umowy parafowany przez wykonawcę.(Załącznik nr 6 do SIWZ), 11. Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (Załącznik nr 7 do SIWZ), fakultatywnie. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Niedopuszczalne jest podzielenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stare-juchy.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Juchy
ul. Plac 500-lecia 4
19-330 Stare Juchy
pokój nr 3 (sekretariat).
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Juchy ul. Plac 500-lecia 4 19-330 Stare Juchy pokój nr 3 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa chodnika / ścieżka rowerowa Kliniska Wielkie - Pucice wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- ROZBUDOWA CZĘŚCI DROGI GMINNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ PODZIEMNĄ WE WSI STARA MORAWA- Etap 1: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej.
- Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Ladzin
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07931 pn.: "Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Zwycięskiej we Wrocławiu"
- Budowa infrastruktury przesiadkowej P&R oraz B&R przy Dworcu Kolejowym w Oławie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





