Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Olsztyn: Dostawa wraz z montażem 8 sztuk prędkościomierzy kontrolnych
do rejestrowania zdarzeń dynamicznych w ruchu drogowym
z pojazdu patrolowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 224782 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem 8 sztuk prędkościomierzy kontrolnych do rejestrowania zdarzeń dynamicznych w ruchu drogowym z pojazdu patrolowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i szkoleniem w zakresie obsługi 8 sztuk fabrycznie nowych, kompletnych systemów video - rejestratorów do nagrywania zdarzeń dynamicznych na drodze publicznej, montowanych w samochodach osobowych Zamawiającego marki Renault Megane Sport Interlagos 2.0 T 16 V 225 z możliwością mierzenia średniej prędkości pojazdu silnikowego na wybranym odcinku drogi publicznej Urządzenia (prędkościomierze kontrolne) powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym (Dz. U. Nr 15, poz. 129) Pomiar uzyskany za pomocą systemu stanowić winien, w rozumieniu obowiązującego prawa karnego, dowód w postępowaniu w przedmiocie przekroczenia dozwolonej prędkości na drodze publicznej przez kierującego pojazdem, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) Realizacja zamówienia będzie przebiegała w 2 etapach: - I etap - dostawa urządzeń do siedziby Zamawiającego (magazyn Zamawiającego przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie) w terminie do 20 grudnia 2007 r. - II etap - montaż urządzeń w samochodach osobowych Zamawiającego i przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi w terminie do 31 stycznia 2008 r. Za datę zakończenia realizacji zamówienia uznany zostanie dzień zakończenia odbioru pojazdów Zamawiającego wraz z zamontowanymi systemami video-rejestratorów po przeprowadzeniu szkolenia funkcjonariuszy Zamawiającego w zakresie obsługi systemów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.13.00 - Urządzenia kontroli ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.30.00 - Sprzęt do kontroli ruchu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia oferty wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2. i 3, złoży on oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.4 złoży on oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę oraz do oferty musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn fax 089 522-52-05.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji Blok nr 27 ul. Pstrowskiego 3, 10-959 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Rondela - ochrona dziedzictwa kulturalnego poprzez uczytelnienie historycznego terenu przed Wysoką Bramą w Olsztynie .
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa aparatu USG
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Dostawa agregatu prądotwórczego na przyczepie
- " Dostawy różnych produktów spożywczych - przyprawy "
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





